Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Kan jeg bare piske sammen en mousse og pynte den med litt revet sjokolade og servere den slik uten noe mer om og men? Barnefamilieselskap..... Eller er det egentlig beregnet som tilbehør til et eller annet jeg ikke har funnet ut av enda? Er det egentlig beregnet som selskapsmat? Synest det er digg å mikse sammen på kvelder hvor godtesyken tar overhand og skapet er tomt jeg da )
blond Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Du kan servere med vaniljekrem eller vaniljesaus. Eller fylle en kake med det.
Tommage♀♂ Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Lag en saftig sjokoladekake, enten halv oppskrift eller del den i 2, og ha sjokolademoussesom topp. Pynt mossen og du har en enkel og GOD sjokoladekake=)
Tommage♀♂ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Ellers kan den vel spises med hermetiske pærer, aprikoser osv
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hva er oppskriften på sjokolademousse? hehe..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har bare prøvd slike ferdigposer som står i butikkhyllene sammen med gelepakkene..... Men har sett mange versjonaer av hjemmelagede også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå