Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Min mann nekter. Men jeg er stein kåt når jeg har mensen.... Bruker vibratoren flittig den uka ja!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 nei det gjør jeg ikke...Syns det er ekkelt jeg, og det syns mannen min og så.. syns den uka kan det være pause!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Ikke bare er det ekkelt, men det lukter! Fysjom! Når det nærmer seg slutten går det an, men bare hvis man har anledning til å dusje etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Har gjort det et par ganger, men jeg syns faktisk det gjør vondt :/ Dessuten liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen, syns det er ekkelt . Min mann har ikke noe i mot det!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 nei ellers takk! man dør ikke av å ha pause en uke=P Jeg personlig føler meg veldig øm der nede når jeg har mensen så tror det bare hadde vært vonbst for meg, typen hadde vært skeptisk men ikke takket nei=P
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 ja vi har sex når jeg har mensn.. vi bryr oss ikke.. men dette er også fordi jeg blødde i 4 mnd i strekk pga p-stav (som nå er fjernet) å da klarte vi ikke å la vær.. så nå er vi vant til det og bryr oss ikke om det i det hele tatt:) hehe men er jo selvsakt rett i dusjen etterpå om vi ikke holder på dær inne:)
(0_o) Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Hehe nei, den uka får sambo klare seg uten, gitt Ikke bare synes jeg det er ekkelt,men jeg kunne ikke hatt mindre lyst på sex enn når jeg har mensen...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Fysj, neitakk!!! Er det noen tid jeg føler meg særs usexy så må jo det være når jeg har mensen. Nei, de 4-5 dagene kan jeg fint klare meg uten!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 jeg hadde nok fått sex med min visst jeg ville, men jeg synes ikke noe om det. kan ha det helt på slutten når jeg har bare litt brunlig utflod..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Synes det faktisk er bedre når jeg har mensn jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Jepp, vi har sex når jeg har mensen.. Da dusjer jeg før jeg legger meg, putter inn en tampong, og tar den ut igjen rett før han kommer inn i meg.. Da blir det nesten ingen blod, og lukter ikke noe i det hele tatt... Ingen av oss synes det er noe hesli e.l... Mannen min bryr seg ingenting om at han skulle få mensenblod på penisen sin.....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Lukter det? Hm. De tre dagene jeg har mensen er som regel "hans dager" hvor det blir ekstra oralsex på ham, noe han trives veldig godt med. Jeg og selvfølgelig... Klarer å styre meg for penetrering de dagene der...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Ja, jøss, på alle mulige måter... Sambo bare siler klumpa mellom tenna... :-P Neitakk, blodig sex er ikke noe for oss, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå