Gå til innhold

Har dere sex når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann nekter. Men jeg er stein kåt når jeg har mensen.... Bruker vibratoren flittig den uka ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det gjør jeg ikke...Syns det er ekkelt jeg, og det syns mannen min og så.. syns den uka kan det være pause!!

Skrevet

Ikke bare er det ekkelt, men det lukter! Fysjom!

Når det nærmer seg slutten går det an, men bare hvis man har anledning til å dusje etterpå.

Skrevet

Har gjort det et par ganger, men jeg syns faktisk det gjør vondt :/

Dessuten liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen, syns det er ekkelt . Min mann har ikke noe i mot det!

Skrevet

nei ellers takk!

man dør ikke av å ha pause en uke=P

Jeg personlig føler meg veldig øm der nede når jeg har mensen så tror det bare hadde vært vonbst for meg, typen hadde vært skeptisk men ikke takket nei=P

Skrevet

ja vi har sex når jeg har mensn.. vi bryr oss ikke.. men dette er også fordi jeg blødde i 4 mnd i strekk pga p-stav (som nå er fjernet) å da klarte vi ikke å la vær.. så nå er vi vant til det og bryr oss ikke om det i det hele tatt:) hehe

men er jo selvsakt rett i dusjen etterpå om vi ikke holder på dær inne:)

Skrevet

Hehe nei, den uka får sambo klare seg uten, gitt :P Ikke bare synes jeg det er ekkelt,men jeg kunne ikke hatt mindre lyst på sex enn når jeg har mensen...

Skrevet

Fysj, neitakk!!! Er det noen tid jeg føler meg særs usexy så må jo det være når jeg har mensen. Nei, de 4-5 dagene kan jeg fint klare meg uten!

Skrevet

jeg hadde nok fått sex med min visst jeg ville, men jeg synes ikke noe om det. kan ha det helt på slutten når jeg har bare litt brunlig utflod..

Skrevet

Synes det faktisk er bedre når jeg har mensn jeg...

Skrevet

Jepp, vi har sex når jeg har mensen.. Da dusjer jeg før jeg legger meg, putter inn en tampong, og tar den ut igjen rett før han kommer inn i meg.. Da blir det nesten ingen blod, og lukter ikke noe i det hele tatt... Ingen av oss synes det er noe hesli e.l... Mannen min bryr seg ingenting om at han skulle få mensenblod på penisen sin.....

Skrevet

Lukter det? Hm.

De tre dagene jeg har mensen er som regel "hans dager" hvor det blir ekstra oralsex på ham, noe han trives veldig godt med. Jeg og selvfølgelig... :)

Klarer å styre meg for penetrering de dagene der...

Skrevet

Ja, jøss, på alle mulige måter... Sambo bare siler klumpa mellom tenna... :-P

Neitakk, blodig sex er ikke noe for oss, gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...