Gå til innhold

Forandring i bryllupsplanene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har i lang tid planlagt bryllup. Vi har planlagt bryllupet sammen og vært enig om hvordan vi ønsker vår dag skal bli og hvem vi ønsker å invitere. Vi har hele tiden vært enige om et lite selskap med kun de nærmeste familie og venner. Bryllupsmiddag og lokale er bestilt, nå like før vi må sende ut invitasjonene så ønsker han å be flere gjester. Det til og med slektninger av han som jeg ikke kjenner. Det snur opp ned på alt vi har planlagt, hele rammen rundt bryllupet blir en annen, i tillegg til at det blir mye dyrere. Diskusjonen ente i krangel. Nå er jeg både såret, sint og lei meg. Har ikke lyst at planlagte bryllupsdagen, som jeg har gledet meg til skal bli ødelagt og har ikke lyst å forandre på planene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da synd at dere begynte å krangle for det er ikke noe gøy :(

men han må da forstå deg at du ikke kjenner de han vil be ekstra.....

da hadde jeg også blitt sur...

riktig nok så er det 3 stk som jeg ikke har møtt før fra familien til sambo, det kunne vært mange flere, men der sto jeg må mitt at vi ikke skulle be de andre fetter/kusiner til sambo siden han ikke har så mye kontakt med de!

synes du burde ta det opp med han igjen å si at dere ikke har råd osv at dere bare skal be de mest nærmeste og de nærmeste vennene..

hvem var det han hadde lyst å be da?? familie eller venner??

lykke til

Skrevet

Ikke arti at han plutselig endrer mening da! Da tror jeg at jeg hadde blitt litt irritert på han!

Men det er uansett ganske vanlig at det er folk man ikke kjenner i bryllupet da... Om man har stor slekt og ber alle så kan man ikke regne med å kjenne alle fra hans slekt.

Er det mange ekstra han ønsker å be da? Om det har vesentlig betydning for dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...