Gå til innhold

Noen som har erfaring i å bruke sykkelvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen spm ang dette.

1. finnes det vogner som kan brukes til barnevogn og der ryggen kan legges ned? Hvor finnes det i så fall? Pris?

2. Liker barna deres å sitte i den? Blir den sjelden eller ofte brukt?

Lurer på å kjøpe til ferien, skal på campingtur, og ser for meg at det kan være artig å dar på sykkeltur på dager om ikke er fine nok til å gå på stranden. Men har 3 barn, så derfor må vi nok ha en sånn vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår kan brukes som barnevogn, og det har jeg brukt den til når vi har vært i familieparker, fordi så mye går oppi,og man kan låse med glidelåsen.

Men ryggen kunne ikke legges ned,

..å sykle med den er veldig tungt...for sånne som er i så dårlig form som jeg er.

;o)

Selger min gjerne til deg,jeg! =o)

Men portoen er vel stein dyr herifra...

Skrevet

Vi bruker vår heeeele tiden. Vi unngår å kjøre bil så mye som mulig, så sykkel og sykkelvogn blir brukt som transportmiddel. Vår tre-og-et-halvtåring trives i den. Første gangen hun brukte den var hun 4 mnd. gammel, med bilstol i. Vår kan ikke brukes som barnevogn, men det finnes. Jeg har aldri sett noen hvor ryggen kan legges ned, da.

Men har du tenkt å ha 3 barn i samme vogn? Det tror jeg ikke går.....

Skrevet

Nei, jeg skal ikke ha 3 i sykkelvogna! ;-) Vi er da to voksne, så en får sitte i sykkelsete. Har surfet litt på nettet, og kommet over en vogn fra Nordic Cab (?), og den virker jo bare utrolig bra. Her kan ryggen leggees ned, den kan brukes som vogn med enkle grep, og du kan til og med kjøpe vinterpakke, så kan den brukes som pulk! Men dyr da... over 4000 for den enkleste pakka...

Men siden vi skal campe i 4 uker i sommer, kan det være verdt det. Minsten vil nok få behov for å sove en del i vogn, og jeg gidder ikke ta med både sykkelvogn og vanlig vogn på tur..

Skrevet

Nei, jeg skal ikke ha 3 i sykkelvogna! ;-) Vi er da to voksne, så en får sitte i sykkelsete. Har surfet litt på nettet, og kommet over en vogn fra Nordic Cab (?), og den virker jo bare utrolig bra. Her kan ryggen leggees ned, den kan brukes som vogn med enkle grep, og du kan til og med kjøpe vinterpakke, så kan den brukes som pulk! Men dyr da... over 4000 for den enkleste pakka...

Men siden vi skal campe i 4 uker i sommer, kan det være verdt det. Minsten vil nok få behov for å sove en del i vogn, og jeg gidder ikke ta med både sykkelvogn og vanlig vogn på tur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...