:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 tissen min er gratis den så... *Stolt* ser du ikke på TV da kvinnemenneske? gunnar har senket prisene. *fine fine sangen*
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Åja, stemmer det. Jeg hadde glemt nick-forklaringen din. Du forklarte det jo på treffet:)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Men hvor kom da det tidligere "essohore" inn i bildet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 hehe... det husker jeg ingen ting av og benketer på det sterkeste ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 essohore kom inn i bildet når en dame på skravle fortalte at legen hennes hadde sakt at det bare var essohorer som fikk barn i en alder av 20 år. jeg var ikke 20 år da, men føler likevel at jeg har full rett til og kalde meg essohore om det er grunnlaget hans for vurdering.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 åh... hørtes ut som en sympatisk lege. Har alle steder essohorer foresten? Jeg trodde det bare var mitt sted som hadde dette fenomenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå