Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ser det innimellom og vet det er mange som bare MÅ se det:-) Men hva er det som gjør det egentlig? Jeg vet ikke...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Kjekke menn å se på....neida ;o) Syns det er spennende å se deres teknikk og arbeid frem mot pågripelse.Selv om jeg vet at alle hjelpemidler der ikke er like enkle i virkeligheten.Avsluttende episoder er å en grunn til at jeg gidder følge med.Da mister jeg ingenting om jeg hopper over en episode.(skrekk og gru)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Ja til avsluttende episoder. Jeg hater å bli "avhengig" av slikt, så det passer bra:-) Det er jo mye pent å se på da, men jeg skal love at det ikke er helt sånn in real life altså;-) Kjenner en DEL innen sjangeren og der finnes både det ene og det andre:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 ja,er jo redd for det...ingenting er som det ser ut som...;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Men det er deilig å la seg lure;-D Tenk om verden bare var vakker - det hadde vært no`det:-)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Ja det hadde vært no det.. Jeg lar meg lure sånn av og til ;o) Godt å koble ut å bare nyte,hehe
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 He he he, nei jeg ser på det fordi jeg liker serien. Men mannen min blir litt oppgitt når de f.eks søker i databasen...... "må jo forstå at hadde det der gått an, så hadde det ikke vært en forbryter løs"........ Men det er deilig å la seg "lure"...
Karomamma Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Fordi jeg liker å drømme at jeg er en av etterforskerne... Tenk noe så kult!! Løse gåter på null komma svisj, he he.... Karopappa pleier å ta seg en skive eller litt ost og kjeks på kveldstid. Han mister matlysten litt på tirsdagene, kan man si
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2008 Hahahahaha, artig:-) Kanskje vi må starte et lite investigation company da! The DIB investigators:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Hmmmmm trodde vi hadde holdt på med det lenge jeg???? Nancy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå