Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Begynne å lura litt, for no er dottero mi 9mnd (igår) og eg har enno ikkje fått han att. Legen min seier at det er normalt å få han att etter 4mnd sånn ca, og vi har teke både blodprøve og urinprøve for å sjekka at eg ikkje var gravid igjen. Som eg ikkje var/er. Sjekka celleprøven, men alt var ok der. Begynne å tru at eg er unormal her. Ammar ca tre-fire gonger til døgnet. Morgon, lunsj, kvelds og litt om natta om ho ikkje er heilt i strok. Så det er to periodar det går lang tid mellom (mellom 11 og 19, og mellom 19 og kanskje 03/04/05/06 (ein gong altså) pluss frukosten og lunsjen med kort tid mellom. Med eldstemann var det annleis. Han sov heile natta gjennom frå dag 1, og eg fekk mensen att etter 6-7mnd. Bruker ikkje no (og heller ikkje då) noko form for medisinsk prevensjon som kan påvirka dette. *Lettare nervøs for at noko kan vera gale*
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Beklager at eg skubbe litt i denne, eg har leitt etter svar i gudane veit kor lang tid, og får "feil" svar hjå legen. Vert utruleg glad for svar. Kva som helst! (Ja burde kanskje vera glad til, men når det tek så lang tid så er det ikkje heilt bra. Syns no eg) Kjem til å skubba i denne m ujamne mellomrom til eg får minst 5 svar frå 5 ulike...(kjempetrussel...hehe)
ElinSM Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fikk den igjen 8 uker etter fødsel. Selv om jeg fullammer. Ikke moro det heller! Kunne godt ventet litt liksom. Ei jeg kjenner fikk ikke mensen tilbake før 2 år etter fødsel. Hun sluttet å amme når ungen var 1 år. Er nok ikke noe galt med deg. Pluttselig en dag kommer den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå