Gå til innhold

Han er intressert, jeg er ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deter en jeg jobber med.Tror, eller er nesten sikker på at han er intressert i meg. Vi snakker myyyye sammen og chatter en del. Jeg ser på han KUN som en venn. Han ber meg ut, ikke sånn direkte, men spør om vi ska finne på noe en dag utenom arbeidstiden, gå på kino, fjellet osv..Han tilbyr seg å kjøre meg hjem fra jobb og til og med til jobb.

Noen ganger takker jeg ja, andre nei.

Jeg har ikke lyst å si direkte til han at jeg ikke er intressert, er ikke noe god på det. Men vil ikke noe mer enn å være venn med han.

Jeg er redd han tror jeg også er intressert, fordi jeg er en fløretete person av natur! Jeg prøver jo å ikke være del, men det er en del av den jeg er...

( Bare for å ha det sagt ; Jeg er singel (alenemamma) viss noen lurte på det)!

Uff, vansklig dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette hørtes ut som en kamerat av meg. Han prøver seg forsiktig på jenter på byen eller på jobben, og han klarer aldri å tolke om de er interessert eller ei. Det mest rettferdige er å si det til ham på en eller annen måte.

Ikke beklag at du er flørtete, det gjør du som du vil med, men ikke string him along, er du snill.

Skrevet

Jeg må vel si det på en eller annen måte ja :/

Spørte meg igår om jeg ville sitte på til jobb. Jeg takka nei og sa jeg kunne ta bussen. Men han gir seg ikke! Fikk 3 meldinger etter det om at han ville hente meg! Hvor mangen ganger måjeg si nei egentlig ?

Skrevet

Det beste er vel å si rett ut at du ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Menn skjønner ikke subtile hint.

Skrevet

Nei, de kan være litt treige av og til disse mannfolka.. Men det er sikkert fordi de lever i håpet, og hvis du til tider er flørtete klamrer han seg kanskje til det..?

Du trenger ikke gjøre noe annerledes, bare si det til ham på en snill måte, så kan du se om du får like mange skyss-tilbud etterpå..?

Skrevet

Tror nok ikke det hadde vært like mange skyss-tilbus etterpå nei...

Folk på jobben er begynnt å spør om det er noe mellom oss...

Går det ikke an å ha en guttevenn, utena at gutten og folk rundt oss trordet er noe mer?

Har alltid hatt lystpå en gutevenn, trodde jeg hadde fått det nå, vi har god tone og alt, men ser vissut for at det ikke gå, gitt...

Skrevet

Oppfør deg som normalt og fortell han at du har truffet en superkjekk type som du skal på date med. Da bør han vel ta hintet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...