Gå til innhold

Jg sprr nrg

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

drfr hr jg slttt md knsnntr, blr kjppr frdg snn. Slk tr jg mn dl v nsvrt fr vrdns nrgkrs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sønnen din lært deg å snakke fjortis eller no'?

Skrevet

Kast ut vokalene!

Skrevet

Jeg sparer energi ser dere vel, det tar kortere tid og ergo gjør jeg mitt for å løse miljøkrisa. Eventuelt kan jeg gjøre det med bare vokaler, så ser det ikke fullt så balkansk ut:

a i e i

Da blir det slik,

stod det der. Hvilket av disse tiltakene tror dere jeg kan få mest oppslutning om? Jeg vurderer også å søke statsstøtte til å gå sakte og ikke lufte.

Skrevet

Men den tiden jeg prøver å fatte hva som står der, vipper vektsåle over til å bli energisløsing!

Skrevet

Ikke på min side. Så jeg har god samvittighet og skal derfor ha lys på i alle rom.

Skrevet

Kusinen min fortalte meg at hvis du har mobil laderen plugget i (uten at du lader mobilen....) Tv'en på standby osv osv.... Så bruker man bare i Norge (husker ikke helt....) - nok energi for et land på str. med Belgia....Hun er veldig opptatt av slikt

Jeg gjorde lite med det - men tenkt det var nyttig å vite.

Skrevet

Jeg har mye å ta! Fortsatt lyst her, i alle rom!

Skrevet

Hun kusina, hvordan forklarer hun egt det der - har lurt på det, for da gjør jo strengt tatt ikke laderen en dritt, lader jo ikke noe - går liksom strømmen bare ut av den lille pluggen i enden og ut i intet/inn i bokhylla (der min ligger)? Hah, dette er tynnere enn alle loppisgreiene hennes.

Skrevet

Hun ringte meg isted (ikke for å si akkurat det det endte opp med - men hun skrek av fryd fordi hun akkurat hadde tatt årets første bad og det måtte jeg få vite - alene - på en strand :)) Og da på vei hjem så hun en ny bruktbutikk og ble helt gæren.

Men back to spm;

Strøm produserer jo hele tiden - og når du har laderen din plugget i - så produseres uansett unødig strøm. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det helt. Sammen med tv'en om den står på hvilemodus kind of - du bruker strøm på en merkelig måte. Egentlig kan jeg forklare det der på en annen måte hvis jeg vil, sikkert - en mer komplisert en. Men jeg gidder ikke - og jeg driter i det.

Skrevet

Nei rotta, det der er en myte. Det så jeg på discovery nemlig!

Skrevet

Er egentlig ett fett, jeg er så sinnsykt dårlig i fysikk at jeg ikke ville skjønne det om du dansa det for meg engang. (Men det kunne ellers vært litt stilig.)

Skrevet

Jeg vet da faen. Tror egentlig ikke på en drit av det den jenta sier uansett, så jeg lytter bare halveis:p

Skrevet

Jeg kan danse bedre enn jeg kan fysikk. Så da kan jeg heller danse for deg. Hvis du vil - selvfølgelig.

Skrevet

Jeg gleder meg. Eller evt jg gldr mg. Eller e ee e. Den siste er jo snerten og energisparende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...