Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 drfr hr jg slttt md knsnntr, blr kjppr frdg snn. Slk tr jg mn dl v nsvrt fr vrdns nrgkrs.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg sparer energi ser dere vel, det tar kortere tid og ergo gjør jeg mitt for å løse miljøkrisa. Eventuelt kan jeg gjøre det med bare vokaler, så ser det ikke fullt så balkansk ut: a i e i Da blir det slik, stod det der. Hvilket av disse tiltakene tror dere jeg kan få mest oppslutning om? Jeg vurderer også å søke statsstøtte til å gå sakte og ikke lufte.
Huldretuss Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Men den tiden jeg prøver å fatte hva som står der, vipper vektsåle over til å bli energisløsing!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Ikke på min side. Så jeg har god samvittighet og skal derfor ha lys på i alle rom.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Kusinen min fortalte meg at hvis du har mobil laderen plugget i (uten at du lader mobilen....) Tv'en på standby osv osv.... Så bruker man bare i Norge (husker ikke helt....) - nok energi for et land på str. med Belgia....Hun er veldig opptatt av slikt Jeg gjorde lite med det - men tenkt det var nyttig å vite.
Huldretuss Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har mye å ta! Fortsatt lyst her, i alle rom!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Hun kusina, hvordan forklarer hun egt det der - har lurt på det, for da gjør jo strengt tatt ikke laderen en dritt, lader jo ikke noe - går liksom strømmen bare ut av den lille pluggen i enden og ut i intet/inn i bokhylla (der min ligger)? Hah, dette er tynnere enn alle loppisgreiene hennes.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Hun ringte meg isted (ikke for å si akkurat det det endte opp med - men hun skrek av fryd fordi hun akkurat hadde tatt årets første bad og det måtte jeg få vite - alene - på en strand ) Og da på vei hjem så hun en ny bruktbutikk og ble helt gæren. Men back to spm; Strøm produserer jo hele tiden - og når du har laderen din plugget i - så produseres uansett unødig strøm. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det helt. Sammen med tv'en om den står på hvilemodus kind of - du bruker strøm på en merkelig måte. Egentlig kan jeg forklare det der på en annen måte hvis jeg vil, sikkert - en mer komplisert en. Men jeg gidder ikke - og jeg driter i det.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Nei rotta, det der er en myte. Det så jeg på discovery nemlig!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Er egentlig ett fett, jeg er så sinnsykt dårlig i fysikk at jeg ikke ville skjønne det om du dansa det for meg engang. (Men det kunne ellers vært litt stilig.)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet da faen. Tror egentlig ikke på en drit av det den jenta sier uansett, så jeg lytter bare halveis:p
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kan danse bedre enn jeg kan fysikk. Så da kan jeg heller danse for deg. Hvis du vil - selvfølgelig.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Jeg gleder meg. Eller evt jg gldr mg. Eller e ee e. Den siste er jo snerten og energisparende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå