hit og dit Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 einaste me må betale for er mat og bleier. 150 - 200,- Ikkje så verst å bu i Ungarn da =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Oi, det var bra=) Bra barnehager der?
hit og dit Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Håper det =/ Eg skal på møte om to veker og inspisere. Så kjenner eg ei av førskolelærarane, og ho har full oversikt over småbarnsavdelinga. Ho har og passa på mallo innimellom sidan ho var lita, og tar heilt fantastisk godt vare på ho, så er alle som ho er mallo i himmelen. Ungarere er generelt veldig opptatt av barn, og tar mykje hensyn så eg trur det skal bli bra. Nervøs er eg, men det hadde eg vert uansett. Blir "skummelt" å stole på andre. 3åringene lærer allerede engelsk og tysk, og 5åringene har enkel kjemi og fysikk. Innimellom mykje leik. Så skal se at dei ungane der kan meir enn meg =D
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Så spennende=) Var jammen lurt det der med engelsk gitt=)
hit og dit Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Ja ungane liker det visst veldig godt, og snart kan me snakke med barnevakten vår uten at sønnen er tolk og. Ho kan ikkje engelsk sjølv, men lærer det samtidig med ungane. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå