Gå til innhold

Kjøpte bunader, strømper og bunadsko til guttene mine idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir de fine til 17 mai=) Kjøpte de på obs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nekter å tro at du kjøpte bunader på obs. Festdrakt ja. Bunad? Neppe.

Skrevet

Jaja festdrakt, da..Hadde uansett aldri kjøpt ordentlig(ekte) bunad til unger på 2 og 3 år.

Skrevet

Fine blir de nok ja...i flotte festdrakter. Selger nok ikke bunader obs :)

Skrevet

Ikke?! Er du grådig da eller?!

Hihihi. Skjønner at du ikke gidder å kjøpe bunad til så små gutter da. Det koster jo masse, og så vokser de ut av det fort som bare det :)

Skrevet

De blir nok kjempesøte!:)) Jeg har kjøpt til gutten min også, som er 20mnd. Betalte 300kr..synest ikke det er vits å bruke så mye penger når han kun får brukt den en gang! Han var kjempesøt i den!:)

Skrevet

Ja det gjør de=) Og unnskylder på det sterkeste at man var så dristig og si BUNAD itedenfor FESTDRAKT! hehe

Skrevet

Vi har fått sydd bunad til gutten på 1 1/2. Blir et familie arvestykker for genrasjoner, og i tilegg kan man sy den ut slik at den varer i flere år enn en festdrakt. Og søljer kan han jo ha i enda flere år. Har jente bunader fra 1 til konfirmant (rundt 50år gamle) og nå var det påtide å lage samme tradisjon for guttene i familien.

Skrevet

Hvis de skal ha ordentlig bunad noen gang får de vente til de blir store hehe

Skrevet

Var ikke meningen å høres sinna ut altså. Jeg er bare i litt dårlig humør i dag (og det gikk utover deg). Beklager.

Skrevet

Må være forsiktig med det ja. Bunadspolitiet ser og hører deg overalt, i vertfall nå i Mai!

Skrevet

Jeg har også kjøpt festdrakt til minste på Obs.

Vil med det samme tipse deg om at de har sånne "capser" med stor skjerm og øreklaffer på Cubus. Sånn som er ganske lik Østerdalslua.

Hehe,dårlig å forklare,men håper du skjønner=)

Skrevet

Hehe ingen fare=) Bryr meg ikke om sånt

Skrevet

Litt rask her nå..

De er røde og passer bra attåt som hodeplagg.

Skrevet

De hadde sånne capser på obs også, men de kostet 179 pr stk. Litt mye for en caps som blir brukt en gang og kanskje ikke det engang

Skrevet

Går helt fint... Skal ikke komme og ta deg så du kan sove trygt i natt.

Skrevet

Da blir de fine! Har også kjøpt festdrakter til barna mine på Obs (men jeg kaller dem bunader, for enkelhets skyld), samme stil til jenta på åtte og gutten på to år. Det blir fine bilder! :)

Husk å la dem gå med skoene litt hver dag frem til den store dagen. Gnagsår i helt nye sko legger en kraftig demper på stemningen!

Skrevet

Nei nei nei...ikke lov å kalle festdrakter for bunader. Da kommer faktisk bunadspolitet og arresterer deg! Hahahaha...

Skrevet

Jeg betalte 99.- på Cubus idag.Syns det er en ok pris.

Vi skal i konfirmasjon også,pluss at begge de to minste har bursdag snart,dermed blir den brukt littegrann ihvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...