Brillemamma Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Ble sykemeldt i april. Fikk penger av arb.giver for de 16første dagene. Nå igår fikk jeg penger fra nav, men det er jo for mye. Skulle bare hatt for 4-5dager,men har jo fått for 3uker ca..er sykemeldt til 14.mai..kan det være at de har tatt det med i utbetalingen også? Trodde ikke vi fikk pengene på forskudd, men... Trodde det ble utbetalt i slutten av mnd jeg?.. Hmm..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Da har du vel fått penger fram til 14. mai:) De betaler ut på forskudd når de har sykmeldingen såpass langt fremi tid. Stemmer det med utbetalingen din da? Sånn har det vært her i huset når vi har hatt sykemeldinger hvertfall.
Brillemamma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Ok, da er det nok det, for det kan stemme.. Synest bare det var rart jeg fikk penger den 5. Før når jeg har vært sykmeldt har jeg alltid fått pengene rundt den 28.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Sånn holdt de på å tulla hos oss også, men ettersom sykmeldingsperioden dro ut i tid, ble sykepengene etterhvert utbetalt den 25 i mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå