temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 ...tenk, det har jeg hatt i dag. Jeg er så heldig å ha sjefer som har forstått viktigheten av å gjøre hyggelige ting sammen som kolleger. Det har vært en flott dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Så deilig!! Og så utrolig flott med smarte sjefer - sånne skulle det vært flere av rundt i bedrifter og kommuner:-) Det er noe av det smarteste de kan gjøre.....få folk til å trives - da er man en god sjef:-D Heldig med været var dere også og det setter en perfekt ramme på en sånn dag:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ser man det ja, en tur til Blaafarveverket sånn på en tirsdag:o)) Slett ikke verst. Må si at det er en god invistering disse sjefene gjør. Koster så lite, men gjør så mye... Lest en stygg sak om en arb.giver på Jessheim tror jeg. Som straffet de ansatte i frisørsalongen med å kreve feriepengene deres i bot..... Forbrytelsen bestod av å surfe på nettet i pausen mellom kundene. Da er det bedre med en koselig tur på Blaafarveverket:o))
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Nå innrømmer jeg at jeg er uvitende til myyye.Men hvor eller hva er blaafarveverket? Er det et besøksområder verdt å få med seg om man reiser norge rundt? Koselig med slike turer med jobben. Jeg har til dags dato ikke opplevd at di jeg har jobba for har gjort slikt for sine ansatte. =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Her kan du lese om det:-) http://www.blaa.no/
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Det var virkelig et sted etter min smak=) Tenk å vært der under gullgraverdagen.Da hadde ungene blirr elleville,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå