*MinniMus* Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Det klør på puppene, kan det være et symptom på at man er gravid? jeg har IKM ca rundt den 9. mai.. og så er jeg litt rar i halsen, må liksom svelge vekk mye uten at det er noe der... Noen som hadde det sånn i begynnelsen? eller nå?
EnLitenPrins Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg klør på puppene og egentli over alt hehe..Det har jeg gjort dem 2 siste ukene Og jeg er 6+5 i dag
*MinniMus* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk for svar! Spennende :-) håpe håpe.. Kanskje flere også har det sånn?
EnLitenPrins Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Men du ? Du må ikke bli lei deg vist du ikke får positiv test med engang Med meg slo det ikke ut før i dag..Å jeg er jo 6 uker på vei
*MinniMus* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Neida, skal prøve å være tålmodig, he he :-) Positiv i dag? Gratulere så mye!!
EnLitenPrins Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Jappjapp :) Hehe...Var med legen da Den var først negativ..Så når jeg skulle hjem så kom han etter meg i gangen å sa jeg måtte komme innjenn Og da var testen positiv..Så er veldig gla nå..Selv om det ikke passer litt en gang
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Den svelgingen kjenner jeg meg veldig igjen i. Gikk og svelget hele tiden, men det var jo ingenting å svelge:) Ble jo litt uvel av det, og hadde ikke hørt om noen andre med samme "symptom". Kløing på puppene er veldig vanlig, så lykke til med testing;) Jeg klør også noe sinnsykt på nesa... Fryktelig irriterende og nyser ofte. Kan det være allergi eller er dette vanlig, tro? Ønsker deg tusen millioner lykke til!
*MinniMus* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2008 Så bra å høre at andre har det likt :-) Jeg nyser også litt av og til, men det kan jo være andre ting som spiller inn også.. Tusen takk for lykkeønsking! :-) skal se om jeg klarer å vente til fredag med å teste.. he he
leia81 venter gull nr3 Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 jeg å klør på puppen og nyser mye til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå