Edelweis Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 skulle gjerne hatt en kurv, ettersom vi ikke har vogge, noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? eventuelt har noen lure triks??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Barnas Hus og Fru Lyng har det, kan jo se om det går å kjøpe over nettet hos noen av de
Edelweis Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 ja, jeg så den på barnas hus, men syntes ikke den var noe fin jeg. eller fon var den jo, men ikke stødig nok. kunne tenkt meg en som var enda mer stødig. =) er det ingen plass det går an å kjøpe en stor kleskurv, så kan jeg sysle med å lage madrass og tøy til den selv??? =)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Vi har kurv fra new baby med stativ og kalesje til synes den er kjempe fin. Kremhvit, ser ut som en liten sky.. Hvis ikke så har de jo masse babykurver på babykurven.com (eller no)
Miss Dynamite Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 jeg ska kjøpe en kurv fra grensa..med stativ og alt..super nydlig:D
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Hvilken butikk på grensa har det og hva koster den? Jeg synes heller ikke noe om den moseskurven på Barnas Hus. Den var så myk og smal. Sikkert kjekt som reisekurv, men ikke noe annet.
Miss Dynamite Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 det er den happyland på svinesund... de har en hjemmeside der, men jeg fant ikke den kurven.... det var SUPER billig. var sånn kurv, med stativ, sengekant,himmel og sengesett i samme mønster. alt til * hold deg fast..* 799kr!!!! skal dit så fort som mulig igjen jeg..og kjøpe den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå