enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 "krangle fantene" kommer hit... Det hender jo jeg er innom 2 trimester og ser, og jeg husker at det var mye "krangling" der når jeg var der å, og da var det sååå koselig og komme over hit, for her er det såå lite av det i forhold... lurer på om det er noen spesielle som gjør det sann, el om man bare er mer kranglete i den perioden, for vist det er noen spesielle, så vil jo det si at det etter hvert kommer hit, og jeg skal enda være her en stund til, og vil ikke ha det sure greiene... er så godt og gå inn på innlegg her, for det er SJELDEN man havner oppi noe som er et krangle innlegg... (og bare for og ha det sagt, dette er IKKE et krangle innlegg) måtte bare lufte tankene mine, bare jeg som føler det sann?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 det var godt og høre, hehe... go damene/jentene på tredje trimester, hihi
123snart4"høygravid" Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Puh..er på besøk hos dere og lettere sliten etter å ha lest litt på 2. trimester. Forstår godt hva du mener. (Har forresten skiftet nick, het Dokka tidl, du husker meg kanskje?) Jeg liker meg best hos dere, og gleder meg til jeg kan være her på lovlig vis... he he:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 ja, jeg husker deg;) koselig at du stikker innom med et smil innimellom:) går fort til du kan være her på lovlig vis da, hehe! lettere sliten ja, jeg fant så mye "dumme innlegg" når jeg var der for og svare på bim treff tråden vår, at jeg ble sittende og tenk, uff, håper ikke de kommer hit før jeg er ferdig her.. hehe
123snart4"høygravid" Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Koselig at du husker meg da:) Ser at du lengter etter fødsel, forstår deg godt!! Det gjør jeg også, og er bare i uke 24:( Tenk, hvis vi får rundt termin, så har du en liten prins på to mnd når jeg eeeeeendelig går i fødsel he he. Men får tenke som noen skrev her inne: vi må nyte at vi fortsatt er vår egen herre, for vi kan ikke sove, spise og dusje når vi vil etter at bebisen kommer:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 123snart4 hehe, nei du får nyte det, jeg har allerede en herre som bestemmer når jeg skal sove og ikke jeg, hehe! ja tenk på det, min baby er stor når du får et lite nurk... dårlig gjort at ikke alle bare kam føde samtidig, så slepper vi være misunnelige på de som føder før/etter oss, hehe jolene84 venter nr.2 harmoni ja... hehe, du mener ikke noe annet vel? hih
SuperMoM <3 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Hehehe.. Er litt lost in space nå i kveld:p Småen vekte meg klokka 5 i dag tidlig,så har vært våken siden det:p Haha:p Harmoni jah.. fniz.. Nei,nå er det natta.hehe.. før jeg blir mer sullete her;p
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 jolene84 venter nr.2 hehe, kjenner jeg egentlig ble litt fnisete av deg nå. ikke bare du som er trøtt skjønner jeg, hihi!
SuperMoM <3 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Hehe.. Overtrøtthet er skumle greier altså Kjenner meg fortsatt ikke helt våken,men men Kan jo hende dette blir en ganske komisk dag:p
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2008 kjenner meg faktisk like sliten som når jeg gikk og la meg, så ja... skal vel ikke så mye til for og bli litt fnisete idag heller, hihi:p
SuperMoM <3 Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Hehe:p Småen fant ut at han skulle våkne klokka 04.18 i dag,men i dag nekta jeg tvert å stå opp.Tok han med inn på soverommet,la han i senga mi og sovna. Døra var selvsagt igjen da:p Han sovna vel i 7 tida tror jeg,men lå i ro stort sett hele tida før det:p Så jeg er egentlig ganske trøtt i dag også! meeeeeen blir sikkert ikke til at jeg legger meg noe tidligere i kveld fordiom tenker jeg:p Så mye å se på tv i kveld også hehe.. Nå har jeg dessverre det der harmoni greiene på hjernen. Er en sang av den der havfrua.. Ariel eller noe og der er det noe harmoni styr.. Så den sangen surrer rundt i hodet mitt nå!Blir gal:p hehe Er allerede fnisete jeg kjenner jeg:p Hvordan skal dette gå
juli-prins:) Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Akkurat det samme tenkte jeg på når jeg kom opp hit for ikke lenge siden. Det er SÅ mye koseligere stemmning her! Takk gud for at vi slipper den dritt slengingen som var i 2.trimester. Håper de som slenger med leppa blir der nede en stund til:)Blir så dårlig stemning av det.
Lille Luna Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Det er mye koseligere her inne ja!:-) Jeg er sannelig ikke sikker på hva all kranglingen inne på 2 trimester kommer av...det er helt merkelig. Men er det virkelig slik der inne ennå, ble ikke anonymknappen fjernet? (har ikke vært og tittet selv..) Det var vel den mange gjemte seg bak når de slengte drit...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2008 Lille Luna joda, anonym knappen ble borte, og det var vel bedre en stund, men det er fremdeles noen som bare mååå bry seg med hva andre gjør og ikke gjør, og det selvfølgelig det samme det går i. røyk,mat osv osv... de sier ting bare litt penere nå, men like irriterende endå!!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. mai 2008 jolene84 venter nr.2 filler`n å, nå fikk jeg disney sange rpå hjernen å, haha... ft f.. for en morgen ful den ungen din er, har du hørt om sove piller? haha(neida;p) guttungen sov til halv 10 idag han:o trur du jeg var forbauset el... men han er ikke helt i form om dagen da.. legge seg tidlig er noe drit.klarer det aldri, og alltid like forbannet trøtt, haha! og nå må ikke du sitte der og finne på masse tull og si, får jeg ler for ingen ting, og det er slitsomt! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå