lillema87 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hva er det som ligger under venstre pupp/ribben?? Verker når jeg puster ordentlig inn..=(
Ainahel1 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 vet det sverre ikke hva det er.... men har hadt det sånn selv:S:S:/ men det går som regel over i løpet av kvelden/natten.... håper det gir seg! god bedring!
ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hele tiden, eller er det smerter som kan bare plutselig komme og så forsvinne etter en liten stund?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hjertet ditt sitter der.. Det høres ut som om det er musklene rundt hjertet.. Ikke farlig, men ubehaglig.. Høres ut som det samme som jeg har hatt innimellom.. Har det ikke gitt seg innen i morgen så ring legen og hør.. Går helt sikkert bra=)
lillema87 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Hmmm ja det er hele tiden.. Er ikke gravid nå da! Lurer på hva det kan være, skikkelig ubehagelig.=(
<3 mine søte små<3 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 jeg fikk puste besvær, de trodde jeg hadde sktukket en muskel i ryggen ved ribbeina.. men ble send til sykehuset for å ta røngten og ta blodprøver for å utelukke lungeemboli /blodproppi lungen men kan også være hjertet.. muskelen vil jo vokse noe når en er gravid, for å kompansere allt blodet som skal rundt i kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå