Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 hvordan var det etterpå? blødde du mye? når begynnte du å blø`? har hormonspiral..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Ikke noe vondt i det hele tatt. Så vidt jeg husker, blødde jeg ikke noe. Muligens en minimal blødning, husker ikke helt. Ellers var det ikke noe vondt etterpå heller. Jeg hadde kobberspiral.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 okay takk.. var ikke vondt å sette den inn, så håper det går fint å ta den ut også..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Okay... bare for å legge inn en skrekkhistorie da. Og det er faktisk ikke meningen å være stygg nå, men når jeg skulle ta ut min så er det det værste jeg har vert med på. Min satt fast (kobber) Hun prøvde tre ganger å dra den ut og hadde det ikke gått på fjerde så hadde jeg måttet på sykehuset for å gjøre det. Jeg holdt på å sparke legen av gynstolen sin for detta var jævlig mildt sagt!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 eg hadde virkeli gjort det.. eg kvir meg ikke til dette, å blir ikke skremt.. hadde eg det så hadde eg ALDRI satt den inn.. mangen historier om det og hehe.. men godt du er ærlig HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 vi har jo klart å føde...? vi klarer vel å få ut spiralen og?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Var ikke vondt å ta den ut. Blødde ikke, tror jeg, husker ikke helt....Hadde kobberspiral. Men det var et helvete å få den satt inn (kort tid etter fødsel), og like mye et helvet under mensen...Så aldri mer kobberspiral for min del. Var bare en glede å få den ut! Legen ba meg hoste mens han trakk den ut, kjente ingenting.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg dro ut min selv. Den lå antagelig feil og orka ikke ha den der. Hadde spotblødning noen få dager, nærmest rosa slim
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg tok ut min hos gynekolog idag...og det var VONDT, men gikk fort over
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Tok ut hormonspiral, merket ingenting hverken den dagen eller menstruasjon senere. alt som normalt. LITT ubehagelig å ta den ut, men ikke vondt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 var ikke vondt og jeg blødde ikke etterpå som jeg kan huske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå