Lykke (ö;) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Skal ha fest. Har en del oppskrifter som jeg er glad i. Men trenger hjelp til noen. Bacardi razz, hva blander man med, den er jo bare sååååå god når du får den ute. Kom gjerne med noen andre drink forslag også som du synes er gode.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har maaange drinker .. hehe.. Jobbet på bar i 6 år.. =) Bacardi razz blander de fleste hos oss med: sprite, sprite og cranberryjuice, cola, Noen liker den med litt sourmix samt sprite og cranberryjuice..
Lykke (ö;) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Ok takk, men hva slags sourmix bruker du?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 På kiwi selger de sourmix.. Står gjerne der man kjøper essenser og øl, rusbrus ++ Det er den vi bruker der jeg jobber også.. =)
Lykke (ö;) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 jeg har kjøpt noe pulver som jeg skal blande ut. Håper den er god, kjøpte den på ultra til 109 kr. Går nok bra, gleder meg bare til å ta en skikkelig fest. Takk for hjelpen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Husker ikke hva den vi har heter.. men er det en rund boks.. Grønn??
Mor&barn Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Dropp sour mix'en og kjøp appelsinjuice i stedet. Bacardi Razz og isbiter, appelsin juice og toppes med sprite Nam nam
NyttNick Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Bacardi razz skal blandes med sprit,sprite og russian ! Og litt lime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå