Gå til innhold

idefix :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg at du ligger trygt og godt i sengen din og får noen verdifulle timer med søvn. Det er tøffe dager for deg og du trenger all energi og all den hvile du kan få!

Krysser alt jeg har for de beste nyheter i morgenXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!

Skrevet

Jeg vil også krysse! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lykke til i morgen, dette må gå bra! c",)

Skrevet

Jeg krysser alt her,og håper svarene blir fine.

Håper du fikk sove litt å.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Klem

Skrevet

Ja det håper jeg også, og at gode nyheter kommer idag!!!

Skrevet

Heisann og tusen hjertelig takk alle sammen :0)

Fikk sove til slutt, men det var ikke lett...

Mamma ringte nettopp, de har fjerna en stor svulst i bukveggen og en på egglederen, hun har noe småteri igjen de ikke kunne operere, men det trodde de cellegiften vil ta.Hun blir kanskje overflytta til helgen.Da kommer hun nærmere hjem.

Er vel gode nyheter fordi om jeg skulle gjerne hørt at all dritten var vekk nå, men det er den ikke, ikke ennå.Men legen virka positiv da....

Tusen takk for at dere tenker på oss !

Skrevet

Dette var jo positive nyheter!!! Endelig:-)

Om de sier at de tror at cellegiften vil ta resten, så får vi tro på det:-)

Og forhåpentligvis kommer hun nærmere hjemme snart!

Godt med positive leger!!!

Fortsetter å krysse alt jeg har:-)

Skrevet

Godt å få noen lysglimt i tunnellen, idefix!!!

Mange klemmer til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...