Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Nå håper jeg at du ligger trygt og godt i sengen din og får noen verdifulle timer med søvn. Det er tøffe dager for deg og du trenger all energi og all den hvile du kan få! Krysser alt jeg har for de beste nyheter i morgenXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!
Reveenka Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil også krysse! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Lykke til i morgen, dette må gå bra! c",)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg krysser alt her,og håper svarene blir fine. Håper du fikk sove litt å. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Ja det håper jeg også, og at gode nyheter kommer idag!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Heisann og tusen hjertelig takk alle sammen :0) Fikk sove til slutt, men det var ikke lett... Mamma ringte nettopp, de har fjerna en stor svulst i bukveggen og en på egglederen, hun har noe småteri igjen de ikke kunne operere, men det trodde de cellegiften vil ta.Hun blir kanskje overflytta til helgen.Da kommer hun nærmere hjem. Er vel gode nyheter fordi om jeg skulle gjerne hørt at all dritten var vekk nå, men det er den ikke, ikke ennå.Men legen virka positiv da.... Tusen takk for at dere tenker på oss !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Dette var jo positive nyheter!!! Endelig:-) Om de sier at de tror at cellegiften vil ta resten, så får vi tro på det:-) Og forhåpentligvis kommer hun nærmere hjemme snart! Godt med positive leger!!! Fortsetter å krysse alt jeg har:-)
Karomamma Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Godt å få noen lysglimt i tunnellen, idefix!!! Mange klemmer til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå