Gå til innhold

Hva synes du om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er her og snoker igjen :-)

den er fin, jeg får litt vikingtid følelse... hihi

personlig liker jeg at du ikke har hvit kjole. syns det er litt "kult" og ikke ha det når ma gifter seg for andre gang, eller at man eventuelt har et barn fra før. derfor skal jeg ikke ha hvit kjole om jeg skal gifte meg en gang.

Skrevet

Jeg likte den desverre ikke. Hverken stoffet, fargen eller fasongen. Men det er jo du som skal like den! Lykke til med valget.

Skrevet

Oi, var det første jeg tenkte. Ikke helt min stil, men den kan jo passe godt på deg.

Skrevet

Nope, følte stoffet så litt billig ut og kjolen ble litt posete. MEN, det jeg vil foreslå, er at du tar bildet med til en sydame, får henne med å velge ut stoff for deretter å sy til dine mål!!! Da tror jeg den blir nydelig!

Eller du kan ta kontakt med noen via nettet, det er billigere!

Jeg har bestilt brudekjole fra Torunns.drømmekjoler og en annen kjole fra JK.dress, har ikke fått noen av dem enda (veldig spent), men de var begge veldig flinke til å hjelpe meg å få på plass mine ideer til de kjolene/fasongene jeg hadde velgt ut!

Så på den måten kan du få den kjolen du vil ha, og enda finere!!!

Lykke til!

Skrevet

Takk for tips gifteringen!

Lurer virkelig på om jeg skal prøve det du sier - enig i at stoffet var litt vell feil. Har sommerbryllup foran meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...