Gå til innhold

noen andre som er plaget av kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 29 uker på vei....:)

Har ikke så mye kynnere når jeg er i ro og ikke anstrenger meg/stresser.. Men med en gang jeg er på jobb og begynner å jobbe kommer de.. Hele tiden! det strammer seg og strammer seg.

Så nå har jeg vært sykemeldt i 2 uker.. Begynte til igjen i 50 % i går, men det begynte å stramme seg like mye som før....:( hoff, kjedli dette her altså.. skal prøve igjen i morgen så får jeg se... jobber på ett sykehjem/aldershjem som hjelpepleier, så er en veldig tung jobb også...:/ har vært på føden og sjekket att alt er bra, men de ville alikevel sykemelde meg. Andre som har kynnere og er sykemeldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Masse kynnere, spes når jeg er i bevegelse... utrolig slitsomt! Sykemeldt også, men det er ikke pga kynnerne, da. Høres slitsomt ut for deg med en sånn jobb og kynnere... Lykke til!

Skrevet

Jeg får også kynnere hele tiden på jobb, er vel mer stressa enn jeg aner. Det er ikke så mye tungt arbeid, sitter på kontor, men er stressa av alt psykisk og det strammer seg i magen hele tiden. Jeg er aldri sånn når jeg er hjemme i helgene, da får jeg kanskje en iløpet av en dag. Jeg er sliten og kynnerne gjør vondt. Jeg er i uke 33 nå. Jeg er bare 20% sykemeldt. Tror ikke jeg hadde fått mer om jeg hadde spurt.

Jordmor sa også til meg at kynnere ikke er farlig, så hun mente ikke at jeg hadde trengt å være borte pga det. Det er ikke så lett for oss gravide, og jeg synes ikke det er noe tilrettelegging fra noen. Vi må virkelig slite oss ut uansett om vi er høygravide eller ikke føler jeg. Er oppgitt over alle nå.

Hilsen sliten ;o)

Skrevet

Jeg har også mye kynnere, og det tar seg veldig opp hvis jeg blir sliten eller er mye i bevegelse. Og jeg blir veldig fort sliten av veldig lite, så kynnerne kommer fort for tiden...

Jeg synes det er litt slitsomt å hele tiden fortelle folk at jeg er sliten og har mye kynnere og ikke kan gjøre like mye som jeg har vært vant med (eller de har vært vant med...). Det er nesten som folk ikke skjønner hvor stor jobb det er å være gravid. Jeg er i uke 31 nå, så magen begynner å ta mye plass.

Skrevet

Er 36 uker på vei, og har hatt kynnere siden rundt uke 16-17, men ikke så vonde som nå. Det strammer seg skikkelig, kan skje når som helst, i bilen på veg til jobb, på jobben, hjemme under middagen osv. Jobber som lærer og har en hektisk dag, men er "sykemeldt" (får svangerskapspenger) slik at jeg jobber 70%. Er godt fornøyd med tilretteleggingen fra arbeidsgivers side, det er vel heller meg som ikke bremser nok ned. Men nå er det bare etpar uker igjen, så er det permisjon - det ser jeg frem til.

Skrevet

Jeg har kynnere nesten konstant og er fullt sykemeldt pga det. Er utrolig slitsomt og tungt, er i uke 32. Håper ikke det har tenkt å være like gale frem til fødselen.

Skrevet

hei

er i uke 31 og har kynnere bare jeg beveger meg... utrolig slitsomt... vondt er det også....

er 100 % sjukmeldt men ikke pga kynnere, har kraftig bekkenløsning:(

Skrevet

kynne ja,,, det skal jeg love deg.. vonde, ja skal love deg det å, hehe... har vært inne på 2 kontroller pga det, har vært sykemeldt siden feb, men først nå syke meld min kun går på kynnere om trent...jeg kan seriøst ikke gjøre NOE uten at de kommer... men ser ut til at dette bare er noe vi må leve med!

Skrevet

Blir litt stresset av å lese om alle de som har kynere jeg!:) Jeg vet ikke om jeg har kynnere?!? Har sjeldent vondt i magen, men den blir stram med jevne mellomrom uten at det er smertefullt i det hele tatt. Er det kynnere? Er 32+3 dager på vei...

Skrevet

KarinB

det kan høres ut som kynnere ja, men at det ikke er vonde er jo mer normalt, kynnere skal jo egentlig ikke være vonde, noen vil kalle vonde kynnere for maserier, altså rier uten effekt, eller kynnere med ubehag, hehe!

men ikke bekymre deg pga kynnere, det er sunt det, kroppen som trener:) det er bare veldig slitsomt og ubehagelig for de som har vonde kynnere! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...