Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Altså i betydningen " legger ved link til en side" Er det adresse ?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Ok, takker. Jeg prøver å holde meg til norsk versjon når jeg snakker, men noen ord er jo så innarbeidet i det norske språk at man ikke tenker over at de ikke er norske. Spesielt i dataverden kanskje. Men jeg sier alltid e post i stedet for mail, og punktum i stedet for dot for eksempel :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Ja det er sant. Jobber i en nynorsk kommune, og der er de veldig opptatt av å bruke de norske ordene, derfor jeg vet det :-) Ikke noe jeg helt klarer å bruke i dagligtale enda iallefall!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 hyper-kobling. om du tenker på nettadresser, f. eks. lint til www.... hyper-kobling til www...
minimegogtrollet Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 nå tenkte jeg på selve ordet, ikke i sammenheng med e-post-) selv om en "link" der også er et bindeledd til en annen side:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå