Ikkelektuell Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Er det sannsynlig at det går over etter hvert, eller bør jeg bare ta sikte på å vie all min oppmerksomhet til det vakre kjønn, først som sist?
Huldretuss Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er periodemannehater. Det funker ganske bra.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Og slike som deg burde vært tuppet i ræva til månen:-)
Huldretuss Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Deg gidder jeg ikke bruke tiden min på å hate yppert. Du er jo så søt når du er sint :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 jeg er også mannehater, og ikke minst folkehater. alle har alltid sakt at det går over. men det gjør det ikke. brent barn skyr illen?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 HEYYYYYYY.... slik sjarmoffansiv hjelper lite mot meg i dag!!! Pokker først skal man ha en drøss av unger, og når det gjelder som værst for min del, så er det aldri hjelp å få!! en er her 100% av tiden og de resterende er her ca 80%.... HATER HATER HATER KVINNFOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huldretuss Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Litt må du like oss siden du bruker store dele av din fritid her sammen med masse kvinnfolk :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 ha ha... kanskje det er det som er problemet? dårlig sex fører til ingen sex?
Ikkelektuell Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2008 Brent jente vil drikke seg drita i sola og være i fred for dustete problemstillinger som inntil nylig også var fjerne problemstillinger.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Brent jente lukter svidd. Deretter vil hun bli drita og gi faan og ta nakenbad på natta. Så lukter hun ikke så svidd lenger og kan lettere snike seg innpå dumme menn og strangulere dem uten forutgående introduksjon.
Ikkelektuell Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2008 Jah! Nemlig. Du har gjort det før, du...?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Ikke mange nok ganger. Men nå tenker jeg la den yngre garde overta, dere ser bedre ut i månelys.
Jodasåneidaså Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Hah, som om kvinnfolk er noe bedre? Når man ikke kan få kjærlighetssympati når man har kjeften full av blod og sytråd engang, da er det for helvete like greit å bli aseksuell med det samme.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vurderer å kun ha et intimt forhold til dyna mi heretter. Den har aldri unnlatt å oppfylle forventninger. Er du skikkelig Jaws i dag?
Jodasåneidaså Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 The toothless edition, i så fall. Jeg er en liten og ynkelig hai med vondt herfra til Sverige, minst. For sikkerhets skyld ga tannlegen meg Rohypnol før inngrepet også, sånn for å sikre at kvelden min i går virkelig ble fjernest mulig. (Hvordan jeg greide å håndtere ungen på en forsvarlig måte, er over min forstand. Men han lå i alle fall ren og pen med pysj på i senga si i dag morges, og grøtbollen sto spisetom på kjøkkenbenken, så jeg regner med at autopiloten slo inn. Men neste gang skal jeg ha barnevakt over natta, det er sikkert og visst.)
M by M Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 du kan få nummeret til søstra mi, så er du garantert å ikke bli kvitt mannehatet på en god stund! her er det nemlig godt innarbeidet!
Ikkelektuell Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 7. mai 2008 Tror jeg kan borge for den garantien selv, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå