snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Min jente er 16 mnd snart... Hun spiser egentlig ganske mye, syns jeg, men hun veier så lite at jeg blir gæren. Hun veier bare litt over 8 kg.... Dette spiser hun... Frokost : 1 brødskive + 100 ml melk Lunsj: Halvt middagsglass Mellom måltid: Suppe m/ 1 skive til Kvelds Halvt middagsglass + fruktpure.. Før leggetid 120 ml melk.. Hvor mye mer kan jeg gi liksom...
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jenta vår spiser: Frokost: grøt m/ frukt eller sviske til (liker ikke bare grøt) Lunsj: halv brødskive, nesten 1 banan + halv yoghurt Middag: 0,5-1 middagsglass Kveldsmat: grøt m/ frukt eller sviske til. Drikker 1-2 flasker melk på 180 ml. i løpet av et døgn. Drikker vann, vanlig melk og spiser frukt biter mellom måltidene. Liker ikke datteren din grøt?
Gjest armagedon Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 ja her har jeeg ei skikkelig "gomatræv" hun er 13 mnd. frokost:150ml melk på flaske 2 brøskiver(kanskje 3) lunsj: 2 brødskiver+ melk/vann av kopp Middag: ikke så ivrig der, men noe går ned+ vann Kvelds: 2 brødskiver eller 230 ml velling. så får hun litt frukt, yoghurt, biola , juice når det passe sånn:)
Tommage♀♂ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Minsten på 13 mnd og storesøster på 2 spiser ca det samme: frokost: enten en porsjon grøt eller brødskive, men ingen av dem er store brødspisere så oftest grøt + melk melommåltid: yoghurt, brødskive, frukt, frokostblanding eller hva de måtte ønske lunsj: grøt, omelett eller noe annet lett middag: vanligvis en god porsjon middag, evt et middagsglass ++ om vi har noe sterkt krydret etc kvelds: grøt/frokostblanding Blir mye grøt, men varierer mellom Nestlé, havregrøt eller selvblandet mix av diverse
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 13 mnd: Frokost: Grøt + melk Lunsj: En brødskive + litt fruktmos Middag: Halvt middagsglass eller middagen vi spiser + litt frukt hvis hun vil ha Kvelds: Grøt + melk Hun er ingen storspiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå