2gullklumper Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvor lang tid tar det før man ser effekt av denne? Gutten min har tatt 3 doser av denne, og fortsatt 40 i feber.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Ok, for det første så gis ikke Imacillin mot feber, det er pencillin som gis ved f eks bronkitt eller andre kroniske lunge greier... Slike pencelliner tar gjerne opp 48 timer før de begynner å virke, men vil du ha bort feber er paracet greit å gi:) Håper gutten din blir frisk snart:)
2gullklumper Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 hehe... vet at det ikke gies mot feber, men når medisinen begynner å virke vil feberen gå ned. Men takk for svar fikk vite det jeg lurte på.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Mini gikk på imacillin i 14 dager.. 3 dagen hadde han ingen feber.. Sykdomstegnene på retur altså.. =)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Nei, tenkte egentlig at du visste at det ikke gis ved feber:) Men måten du spurte på så måtte jeg svare sånn, hehehe det tar opp til 48 timer i hvert fall!! God bedring:)
2gullklumper Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Hehe tusen takk for svar og lykkeønskninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå