*ale* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Mener hun heiv seg med i sluttspurten ja.. beklager babe:)
*ale* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Dritkjei... hehe.. neiiiiiida!!!!!!! Åsser har du det btw???
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Joda, litt sånn småhappy og veldg nervøs i dag... Stod på teorien tidligere i dag og kjører opp i morgen. Gleder meg vilt til å få den friheten det gir med lappen, tror det skal bli fantastisk! Og har hatt den knalldagen i sola med gode venner og vesla i dag. Mangler bare mindre mage nå så er alt heeeelt krem. Men det ser ikke ut til å skje med det første:p Hehe...
*ale* Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Nei kjapp er du definitivt ikke.. hehehe... Så bra at det går deg vel da...Skal slippe å ha det kjipern når man er superpreggers:) Deilig med lappen hatt den i ...... jesus.......regne......16 år..DÆVVEN!! Jaja... *går å depper litt i en krok* Her er sola borte for en stund men vi lever på minnene... Skal tenke på deg i morra:) Og lykke masse til!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Tuuusen takk:) (16 år?! dæven, det er noen år det! jeg har av en eller annen grunn fått det for meg at du var på min alder jeg! hehe, det er jo et kompliment da, stort sett iallefall!)
*ale* Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 hehehe.. Er og blir 18.....I huet.....Var russ i 92, tok oppkjøringa i russedress.....
*ale* Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jupp.. Spørs om han fra biltilsynet var så imponert da.. hehe... Var å sneik på hjemmesia di her om dagen forresten:) Mener du la ut adr her.. Morsomt å få fjes på folk her inne.... Jeg har bare facebook da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå