ME :) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Trodde jeg bare fikk feriepenger for 12 uker i fjor (gikk ut i perm 3. jan) siden d står på nav sine sider, men ringte kommunen, og de sa at komunalt og statsansatte var ekstra heldige, og fikk feriepenger som om man skulle jobbet. Jeg fryktet 6000, men d blir over 20000 Hipp hurra!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Åh så herlig! Dette har jeg lurt på også!!! Regnet med å få vanlig feriepenger, siden jeg fikk permisjonspengene derfra også.. Men var ikke helt sikker =)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er i hvertfall statsansatt (arbeidsplassen betalte lønn under perm og får ref. fra nav) og jeg har opparbeidet full ferie og feriepenger under permisjonen. Snille, snille jobben :-))
ME :) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Ja, helt nydelig. jeg fikk også "lønn" fra jobben i permisjonstiden. Å, så glad jeg er!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 ÅÅÅ! Da er du heldig ja!! Jeg var også i permisjon i fjor og får jo bare et par tusenlapper i feriepenger.. Er jo egentlig fryktelig urettferdig at det er forskjeldige regler for det synes jeg.. *sutre sutre*
___ Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Får du foreldrepenger utbetalt fra arbeidsgiver får du vanlige feriepenger, får du foreldrepenger fra NAV får du for bare 12 eller 15 uker, og er du selvstendig nærimgsdrivende får du ikke feriepenger på grunnlag av foreldrepengene i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå