raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Dette hadde jeg ikke trodd, men i dag tok altså lillegutt smokken Hadde kjøpt NUK smokk (slik som er flat på ene siden). Mens han holdt på å sovne ved puppen tok jeg ut puppen og puttet inn smokken (nytt triks jeg hadde lest her inne), og han sugde i vei He, he, så får vi se om han klarer å fortsette å sovne uten å ha puppen i munnen framover også!
mams-til-tre Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 ÅÅÅÅÅÅ, skulle ønske det var tulla mi som tok smokken. Har prøvd nå i snart 7 mnd, men hun vil ikke ta den. men jeg gir meg ikke. Hun er ikke så enkel å få til å sove, så derfor ønsker jeg at hun kunne ta smokken for lettere å finne roen.. Jeg har prøvd alle smokker som find her i Norge. Den eneste hun sutter litt på er MAM sin, så det er den vi har ett håp om at hun en dag vil forstå seg på.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Samme her. Klin umulig. Men jeg har slått meg til ro med at hun ikke vil ha det, så jeg prøver ikke lenger. Sliter også med at hun ikke finner roen selv, så skulle selvsagt håpa at hun tok den. Men men. Grattis til deg som har fått det til da!
~\/ero~ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Så fint:) Kan tenke meg at ting blir litt lettere fremover hvis det fortsetter slik. Har selv en gutt som jeg måtte amme i søvn i 7mnd, først da tok han smokk. Leggingen har blitt mye lettere nå. Håper smokken sitter en stund fremover:) Var forresten NUK gutten vår tok også. Selv om vi hadde prøvd den før( og mange andre)
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Dytter til deg som lurte på hvordan det gikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå