Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Nå har jeg vært på shopping og kjøpt kjempe masse av det du sa... Og vet du hva? Jeg fant bankkortet mitt. Inne i en skoeske (gudene vet hvordan det kom dit, og rent tilfeldig at jeg fant det, siden jeg slang den esken inn i et skap også falt den åpen!!) - noe som var fint siden kjæresten min ikke kom hjem i dag allikevel.... Også har jeg vært kokk og lagd salat til meg og to venninner;-D!! http://bp3.blogger.com/_V5EtM42GCrk/SCCt9JYBnNI/AAAAAAAAAQs/-zTFv821-0E/s1600/P5060113.JPG (seeee da - den var faktisk veldig gooood....) De andre koste seg med reker og noe annet dritt, men jeg tar det enkle;-) Jeg holdt på å dø fordi jeg måtte bære all maten hjem, men nå har jeg drit masse mat i hus:D!
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Flink du har vært! Snerten liten salat så innbydende som bare det - er da koselig å legge sin egen mat på fat, er det ikke? Du kan garantert ta masse piruetter om du spiser mange sånne! (Forresten, hvor mange piruetter kan man ta før man tryner, om man er flink? Jeg er veldig imponert av piruetter, min datter også - jeg måtte hekle Odettes kjole fra Barbie- Svanesjøen forrige natta) Og flaks å finne igjen kortet, da - det sparer masse gufs. Mat i hus er bra, det gjør at man kan ha influensa eller bad hair day eller generelt menneskehat eller sexmaraton uten å måtte gå ut.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Den var i bunn og grunn veldig god - og jeg som hater å lage mat føler at jeg var ganske flink. Dessuten smakte den bra fordi jeg hadde lagd den:p Hehe... Hmm... Tja, nå spør du vanskelig. Noen kan klare 40 - hvis de er veldig flinke. Jeg er ikke helt der - men hvis du har god balanse og kan teknikken er det ikke umulig med omlag 20 kanskje. Men da skal du være en ganske dreven danser som har teknikken inne da. Men altså, jeg har ikke noe eksakt svar. Men jeg har sett en ta 40 (og ja, hun er kjent for det...) - så det er mitt svar til akkurat det der. Kan ikke hekle jeg da=( Hehe, med andre ord funker mat til det meste. Har aldri vært en dag inne uten å gå ut - men jeg skal forsøke meg på enten menneskehat, infulensa, bad hair day eller sexmaraton med mat i hus.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Fniiiis, det kan Yppert også, sies det.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Ingeborg og timesvis....? Den dagen jeg møter en som kan ta en piruett som holder i flere timer - så skal jeg legge meg flat:p Hittil er 40-lippel (eller hva det heter) - det beste jeg har sett gitt:p
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Måtte vært kult å se en som ikke ble svimmel av 40. Er det svimmelhet eller mangel på videre fart som gjør at man ikke kommer lenger enn rundt 40? Spist kveldsmat, da? Neida, kødder bare med deg.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Man kunne nok holdt på mer enn 40, men man mister balansen og blir noe svimmel ja. Jeg klarer ikke 40 selv - men hvis jeg skal drive på sånn, mister jeg i hvert fall balansen og blir svimmel, så jeg klarer ikke holde på mer + at fart spiller noe inn. Mange klarer du 'a? Hehe - man skal ikke spise etter klokken 22.00 daaa;-)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Hahahahahahaaa, jeg? På kunstløpskøyter kanskje tre. Der får man jo litt ekstra fart. Oj, er klokka så mye - men det har ikke noe med magen min å gjøre.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Ingborg er et unikum;) Men, neida, sånne piruetter hvor du gir fart med ene foten mellom hver snurr (jævlig bra forklart eller hur?) Jeg klarer foresten seks. Eller klarer og klarer, har ikke dansa på flere år, så det spørs. "Malin, get control over your torso or I will decapitate your head and put it on a stick for everyone to point and laugh!"
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Hehe, hatt danselærer med baller, ja?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Altså - da slår du meg. Jeg er ikke særlig stødig på skøyter. Eller altså - jeg står ikke på skøyter. Ikke en gang på Spikersuppa (annet enn om lillebroren min ber meg peeeent - da kan det hende....)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Hehehe... Ja, men det er ikke mye piruetter ;-) Nå snakker jeg sammenhengende piruetter - da har du ingen annen kontakt med bakken sånn ifht. når du startet (ja, jeg er drit flink til å forklare jeg òg....) Sånn av dem kunne jeg sikkert klart helt forferdelig mange - det er ingen vits å telle en gang:P
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kan spotte hvem og hva som helst uten å bli svimmel, men antar at å spotte er det der med å se på et punkt og snu seg bælfort og se på samme. Vel, det innebærer at langt mer enn ens torso er med på leken, skal jeg love deg.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Heter de noe spesielt foresten? De der man slenger med foten? Klarer endel av de jeg også, men ække som Ingeborg nei..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet ikke om det heter noe spesielt, skal jeg være helt ærlig. Eller jo, det gjør nok det. Men jeg husker ikke hva det heter - for det er liksom ikke akkurat noe "wow" å kunne gjøre - så det er heller ikke noe du gjør på forestillinger f.eks - for å si det sånn... Men jeg kan godt spørre for deg imorgen;-P
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Du har tydligvis ikke sett en fagerlia vgs. oppsettning;p
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Nja - tja... Jeg har sett en god del på skolen jeg gikk - og de fleste var så crappy to the booone at det er for sykt....Men nå snakket jeg ikke om vgs-morro-dansing - men litt høyere nivå da kanskje:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå