Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg i slutten av juni og kunne gjerne tenkt meg litt mer brunfarge til den tid.. Hvordan er dette med bruk av solarium igjen.. er det totalt fy fy eller kan man ta små doser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta sånn spraytan. Da blir du like brun som to uker i syden:)

Hvis du tar det på et studio blir resultatet bra uten skolder

Skrevet

Jeg skal til syden i midten av juni, og har begynt å ta litt solarium for ikke at huden skal få sol-sjokk. Har tatt ca en gang i uka. Det skal ikke være skadelig så lenge det er gode vifter og du ikke blir for varm.

Skrevet

Jeg tar sol et par ganger i uken :) blir veldig plaget av eksem når jeg går gravid og da er sol god medisin..

Har fått klarsignal av legen, og bruker KUN de nyeste maskinene hvor det er gode vifter osv..

Skrevet

Det er ikke skadelig med solarium i små doser,det du må huske på er at du kanskje kan få et illebefinnede og det er ikke bra,så du bør prøve deg veldig forsiktig frem om hvor mye du tåler,nå som du er graivd.

Vil ønske deg lykke til på den store dagen og håper du får en uforglemmelig dag.

Skrevet

Sol deg med god samvittighet du:) Men vær obs på leverflekker.

Skrevet

Vanvittig mange innlegg om dette... svarer som jeg har sagt på de forrige..jeg ble FRARÅDET å ta sol både av lege og jordmor... Jeg forholder meg til det ihvertfall.... Man kan ikke måle hvor varmt det blir inni magen når det blir så direkte stråling.... Hvorfor ta sjansen? :)

klem

Skrevet

Hei;) Ei veninne av meg driver solstudio (Brun og Blid) og hun sier det skal være trygt å kunne ta sol under graviditet så lenge du ikke ligger lenge, si feks. ti min-kvarter. Da er det liten sjangs for overoppheting. Hun anbefalte å legge et håndkle over magen slik at det ikke ble så lyst for babyen i magen. Hun hadde fått skriv om dette fra kjeden, og hun sa de ikke hadde lov til å skrive slikt hvis det ikke skulle kunne stemme.. Så jeg stoler på henne og tar en liten soltime i ny og ne, ikke for å bli brun men fordi jeg er så plaget meg utslett og kløe under svangerskapet, er det eneste som hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...