Gå til innhold

Den teite rockeringen detter jo bare fra hverandre :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet og ventet og endelig kom den etter 3 uker. Setter den sammen riktig og hva skjer? joda den flyver fra hverandre. Den knoppen som skal holde leddene sammen er tydeligvis for liten i to av leddene, dermed kan jeg snurre leddene helt rundt, altså den låser seg ikke sammen.Så når jeg rocker så bare løsner leddene.

ÅH det er så typisk min flaks. Har sendt de mail men de gidder sikkert ikke å svare etter hva jeg har hørt her inne...

*sint*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det å prøve å bytte litt på de delen som du skal smekke sammen da? Ehm, prøve å sette sammen delene i en annen rekkefølge?

Skrevet

Er det 3 lb du har?

Skrevet

Ja, har prøvd å sette den sammen i anne rekkefølge men det skjer det samme. Det er det lyse grønne leddet og det røde som er sånn....

Skrevet

Hvorfor lurte du på det?

Skrevet

Jo, det er den jeg har og (5 lb er annerledes i skjøtene). Hadde også probl i starten. Det hjalp til slutt å ta løs alle delene og begynne på nytt. Må ta i skikkelig for å få de til å sitte.

Skrevet

ok, ja har som sagt prøvd å sette den sammen annerledes, men jeg kan snurre hele leddet rundt på alle leddene jeg prøver å sette de dumme leddene sammens med.

Skal se hva de skriver i mailen til meg, om jeg ikke må sende den til dem så bruker jeg limpistolen. Håper inderlig jeg slipper å sende den, det er for mye styr..

Skrevet

Se på bildet på esken, sette dem i samme fargerekkefølgen som der, det gjorde i hvertfall jeg. Har ikke hatt problemer med det:-)

Lykke til!!!

Rock`n roll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...