Gå til innhold

Hva anbefaler dere å gjøre/se i Amsterdam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit på jentetur om 3 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg reiser til Amsterdam i morgen! :-) På jobb-tur, vet sannelig ikke hvor mye vi rekker å se av byen. Kunne egentlig vært hvor som helst i verden, rekker like lite. :-(

Skrevet

Jeg reiser til Amsterdam på lørdag......

ingen tips, ville bare si det :)

Skrevet

Redlight-district......hehehe... Mye å se i Amsterdam men er så lenge siden jeg var der så husker ikke hva som er verdt å få med seg. Er jo en utrolig koselig by da

Skrevet

Flere som reiser, ja ;)

Ja, må vel se red light district og... er jo endel av det hele...

Skrevet

var der for mange år siden, og da hadde de en liten butikk i en sidegate/bakgate til hovedgata, der de solgte all verdens parfymer i miniatyrflasker. gikk amok, selvfølgelig.

har ikke navn eller adresse eller noe til deg, men sjekk bakgatene i nærheten av hovedgata, der var det mye rart.

ellers er verdens beste pizza å få kjøpt på uterestaurant i amsterdam. men tror det var mer stemningen enn pizzaen, egentlig.

vi hadde et hotellrom midt i red light district, med moste edderkopper i taket. superromantisk!

Skrevet

Van Gogh museet, sykle eller kjøre båt langs kanalene, masse deilige utenlandske restauranter, flotte markeder!!

Nyyyyyyt en deilig atmosfære blant trivelige folk. NB- unga kafeer med hasj-muffins :)

Skrevet

SPIS pannekaker og drikk rødvin. ta en båt langs kanalene, men la det være guide på båten. De er et opphav av historier. Redlight må sees selvfølgelig! Flott by:-) gled dere!

Skrevet

ja, guida båttur er et must!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...