Silkedun Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvilken stil ville du valgt og har du noe spennende krydder til den valgte oppgaven? Prøver hjelpe dattern min med forberedelser til en stil som skal bli KANONBRA stil!!! På forhånd takk!!!
Gjest dagdrømmer Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hvis overskriften er to forskjelllige oppgaver, ville jeg ha valgt "hva voksne ikke vet". Men hva som skulle stå i den, vet jeg ikke, jeg er jo voksen... Kanskje hun skulle spørre/observere litt, finne ut litt om hvor skoen trykker i generasjonskløften. Eller skrive en veiledning til de voksne, hvordan forstå ungdoms tenkemåte?
Silkedun Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 ingen kreative, hjelpsomme damer her inne i kveld? *dytt, dytt*
katlinka Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hvilken stil? Må vel bli et resonnerende essay av noe slag. Jeg ville skrevet om kodeveksling og ungdomsspråk og hvilken identitets- og solidaritetsmarkør dette er for denne gruppen. Språkmøte - en innføring i sosiolingvistikk (Brit Mæhlum) er en kjekk og lettfattelig bok om slike ting, hvor ungdommer står sterkt i fokus. Finnes kanskje å få lånt på bibliotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå