Gå til innhold

Refiller til den Angel care bleie bøtta....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jo grisedyre! Noen somm har funnet noe sted på nettet hvor man kan bestille fra? :)

De sidene jeg finner på nette sender ikke til Norge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt :/

Skrevet

Ja de er forferdelig dyre!! Jeg vil og gjerne vite det om noen vet?:)

Skrevet

Jeg har sløyfet de, ungen min bæsjer ikke så mye.

Jeg har kun søppelpose nederst og kaster de bare rett gjennom bøtten uten refillplast. Funker fint så lenge som det ikke er mye kliss på bleiene... Lukter ikke noe mer fordi om.

Vasker bøtten engang i uken.....

Skrevet

200 kr for 3 stk, syns ikke det r så ille jeg. De varer i jo "forever".

Skrevet

Jeg fikk mail av babyshop her.De har tenkt å kutte ut den angelcarebøtta.Hvis det er den man får gratis?

Så det skulle bli vanskligere å få refil til de.

Skrevet

Varte langt i fra forever her. Møtte tømme den etter 2-3 dager og en refill varte i 2-3 uker. Det er ikke forever spør du meg....

Skrevet

Hmmm har kun brukt den i snart tre uker. Kanskje den blir tom snart?

Skrevet

spørs jo litt om du bruker den til både tisse- og bæsje-bleier, da varer de ikke lenge! Vi bruker de kun til bæsje-bleier, og da varer refillene en god stund :) Har et vanlig søppelspann til tisse-bleier.

Skrevet

Det blir jo ca 100kr pr mnd... det føler jeg jammen jeg har råd til.

Skrevet

På reflex i trondheim er det 250kr for 3. På nettet er 11 Pund for 3, som vel blir ca 110 kr, men ingen som sender til Norge. Joda det er da ikke det at vi ikke har rå her men skjønner jo nå hvorfor de gir bort den børra gratis.... :) Men det var jo ikke så dumt å bruke den kun til bæsje bleier...må vel gå for den løsningen i stede....

Skrevet

er det noe billigere med tommee tippee da...? koster 99.- for 1. Bruker kun til bæsjepleier og så gjør jeg de brukte bleiene så små som mulig; bretter som ny bleie, og så ruller jeg nederste delen oppover og strammer tapen godt så det blir som en liten trekant. Lukter mindre når de blir pakket godt sammen på denne måten og bruker mindre plass i bøtta.

Noen bruker også hunde-poser i stedet for. Det kan være en billigere måte, samt ha vanlig pose i bøtta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...