Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bursdag på fredag, ikke rundt tall eller noe. Etter at mamma døde, for snart fem år siden, har ikke faren min vært i en eneste bursdag... I fjor var han ikke i en eneste av ungenes bursdag heller, minstemann hadde han glemt!! (Dette til tross for at min stemor tom er fadderen hans....Har KRANGLET til meg at de skal reise på ferie en dag senere i år, sånn at de i det minste får med seg en av barnebarna.) I år passet det heller ikke å komme ut på dagen min ( i år hadde de i det minste god unnskyldning), nå ringte han og sa at han var blitt enig med broren min om at de skulle kutte ut gaver til oss barna. De skulle gi til barnebarna, men ikke oss voksne. Jeg ble forferdelig skuffa. Ikke det at jeg vil ha noen stor gave eller noe, men hva med et kort?!? En liten oppmerksomhet??

I hele min barndom feiret vi bursdager, også de voksnes, med kake og selskap. HVERT ÅR, helt til mamma døde. For min mor var bursdager hellige og jeg har vokst opp i den tro at min far var enig i dette. Derfor ble jeg så skuffet nå.... Er skikkelig barnslig, jeg vet..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...