Me & Ne Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Tak inne? Panel,plater eller gips? og hva er finest da? føler gips blir litt glattcelle.. erfaringer takk
Mamsen87 :) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Aner ikke hva som er billigst. Men syns panel er penest
jentebanden Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Takess, sånne hvite plater. Mulig gips er billigere, men det har jeg aldri sett i tak. Panel er i alle fall dyrt!
lÅktiHaUDe Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Plater eller malt panel er finest synes jeg. Er enig i at gips blir litt glattcelle.. Plater er vel billigst og enklest Men er det skråtak f.eks på loft ville jeg hatt malt panel..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Litt kjipt med gips, dersom man er uheldig med noe så ramler det store stykker av den gipsen... Store stygge sår i veggen:( Slike panelplater er jo kjempefine, men aner ikke om de er spesielt dyre eller billige. Finnes noen plater som er pene også. Tak inne er vel vanlig tak-ess billigst:) Lykke til med bygginga, hvilket hus skal dere bygge?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Unngå for guds skyld gips! Det er bare så trist. Skal det gips inn i mitt hus, så blir det kun, og ene og alene, som underlag for fliser. Jeg hater gips! Ingen ting kan festes i det, vanvittig fort gjort å få merker i det, og er bare stygt. Plater er tidløst, panel kan males nøyaktig slik du vil ha den. Billigst? Sikkert gips.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Oki, var det i taket alt det du lurte:) Var litt snabb jeg og misforsto litt. Er vel billigst med vanlig tak-ess i taket. Panel blir fort mørkt og stygt, er ingen tilhenger av panel i det hele og store heller jeg. Greit nok utvendig da, hihi...
LizzyG Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Panel gir jo ting et litt mer personlig uttrykk synes jeg da. Prisen på panel er jo veldig avhengig av hvilken panel du skal ha. For gips så må du regne med å bruke ca 2000 kr på 50 kvm.
Me & Ne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Vi har omsider ,etter å ha pløyet alle katalogene som finnes,fått tegnet et av en snekker. Fant ingen vi likte ..Sære ? :-) Tror det blir malt panel men er utrolig mange valg å ta. Sånn som hvor man skal ha kontakter og lampepunkt..herregud hvordan kan jeg vite det nå da :-/ Men er veldig gøy
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Ville hatt hvit panet i taket jeg da... Det er ikke så dyrt som mange tror.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Så kjekt, da. Er jo kjempeviktig å bruke god tid på å finne det rette huset! Men ta for all del rikelig med lampepunkter. Husk ved vinduer og, ja, overalt.... Kjekt å ha ved vinduer når du f.eks skal henge opp adventsstjerna...
Me & Ne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2008 Godt å høre litt, tror jeg har utelukket gips da !
Me & Ne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2008 Ja jeg heller mest mot det nå.. for det er fint både til flisgulv og tapet og alt ?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 jeg ville hatt gips eller panel..... må bare si at tak-ess er det styggeste jeg vet. Her har vi hvitmalt panel i taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå