Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hva har deres barn på 15mnd + på seg om dagen? 16-18plussgrader her utpå dagen, mini går i barnehagen, og er jo ikke så varmt når han blir levert på morningen....så jeg blir ikke helt klok på detta...strømpebukse? kortermet eller langermet body? What? hva gjør dere? Fra forvirra førstegangsmor:P
Nesly Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Nå min gutt på 15 mnd er ute og leker har han for tiden på seg strømpebukse, langermet body, bukse og genser, vårjakke (gjerne fleece m/windstopper...) og en tynn bomullslue... Vet ikke om dette er "rett" da, er førstegangs mor selv;-D he he..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Spørs jo hvor dere bor da. Men her i Oslo er det 18-20 grader og strømpebuksa er lagt vekk. Har på sokker, bukse, body og genser eller vårjakke. En vårlue på toppen. Gutten min er 14 mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Bor i Trondheim og snuppa har som regel på seg Strømpebukse, vanlig bukse, t-shortebody/vanlig body og genser, fleece jakke eller vindstopper og bommuls lue Når jeg henter henne i bhg så har hun ikke på lua og jakka da er det som regel 16- 20 grader ute
Brillemamma Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Her er det rundt 20grader om dagen,og han har påseg bukse, sokker,langermet body og genser når han leker ute. Og en tunn lue, eller skaut.. Er det vind tar vi på vår jakken også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå