Lilletrille-84 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har den siste uka hatt utrolig med stikkninger i underlivet.Føles nesten som det har med blæren å gjøre og til tider er det så ubehagelig at det gjør det vanskelig å gå.Var hos jordmor i går og fikk beskjed at hodet hadde festet seg.Kan det ha noe med stikningene å gjøre?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Ja absolutt. Det er helt vanlig at man opplever stikninger i underlivet/bekkenet - og gjerne i symfysen som gjør at det blir vanskelig å gå mens det står på. Er babyen som "borer" seg nedover i bekkenet og legger seg klar )
Lilletrille-84 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 takk for svar... greit å vite at alt er som det skal:)
baby <3 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har også hatt slike stikkinger i det siste, men min baby ligger i seteleie...kan sete også feste seg?
morijuni Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde slike stikkinger før hodet festet seg, og da jeg spurte jordmor hva det var, sa hun at det ikke nødvendigvis var at babyen festet hodet sitt, men at han bare trengte mere plass nedover.. men nå har min lille festet seg jippi..
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Min jordmor mente det var fordi babyen ligger med hodet ned og vrir hodet mot (var det- ) mormunnen? Føles som knivstikk eller at babyen stikker med en syl. Veldig vondt innimellom, men helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå