Ramin Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 jeg er i uke 39 og hadde termin den 18 mai.på A-Hus jøss! så fikk vannavgang inattm og venter jeg på rier ellers skal de sette igang om par dager. Har dere noe tips om å få få rier.? Noe forslag?
Sikkertforgammel Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg gjorde ingenting, og riene startet 7 timer etter vannavgang likevel. Slapp av, spis og kos deg! Du er jo likevel ikke på overtid så det har du tid til =) Det hadde hvertfall jeg gjort. Lykke til
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 uansett blir du snart satt igang om ikke reien kommer, så ikke stress med de... ta det heller med ro nå, samle krefter, det trenger du!! blir ikke mye ro etterpå, hehe
Ramin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Takk på alle tipsene. Jeg har vært ute nå og tatt en tur.men fikk smerter i korsryggen og foran..Så det er best å være hjemme å slappe av å spare på kreftene sine tror jeg. Gruer meg til riene. Selv om det er 2 barnet mitt og er nok klar over hva som skjer... uff da
Ramin Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 hjelp meg... jeg er sliten av vannavgang.. det renner og renner, og jeg er blitt sliten av det ingen tegn på rier. hjelp meg med noe tips.plsssssssssss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå