ie28 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Er det noen som vet hvilke allergitabletter som er uten bivirkninger for oss gravide??
M*A*S*H* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Ingen er uten bivirkninger. Snakk med legen din - er du veldig plaget kan du evt bruke f.eks polaramin som er en "gammeldags" antihistamin på resept. Den blir man dessverre veldig trøtt av. Du kan fritt bruke lokalbehandling, antihistamin nesespray og øyedråper. Zyrtec og lign "moderne" antihistaminer skal man ikke bruke under graviditet.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hei Jeg er ikke gravid, men snakket med legen om allergitabletter hvis vi skulle prøve å bli gravide. Han sa at jeg måtte bytte merke allerede når vi skulle prøve, og at det da måtte bli av de "gamle" merkene. De nye tablettene var ikke bra å bruke. Dessverre blir man trøtt av de gamle merkene...
chilien Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Som nevnt før her kan du bruke polaramin. Jeg har også fått lomudal nesespray/ øyedråper. Er ikke bra å bruke nesespray m kortison.
ie28 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Takk for hjelp. Da gjenstår det bare å se når sommeren kommer her i nord og når jeg må begynne med tablettene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå