stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Noen som har vært i Kroatia i månedskiftet juni/juli? Skal til Tucepi, noen som har vært der? Håper noen har gode tips og erfaringer å dele :-)
#Ariadne# Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 har ikke vært i akkurat byen der dere skal, men har være mange andre steder i kroatia. mannen min er derfra. det er fantastisk flotte streder der. og der klarestse vannet jeg noen gang har sett. innmari god mat og vin=) og menneskene er veldig imøtekommende og hyggelige. bare å si fra vis det er noe du lurerer på=)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Kjempefint der. Herlig promenade. Fine kaféer og steder å spise. Hvilket hotel skal dere bo på? Vi bodde på Afrodita. Da med gutt på 2 år.
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Skal på på Tamaris eller noe...Skal visst bare være sånn passe... Vet dere hvordan det er å få kjøpt bleier/badebleier? Trenger vi å ha med kroatiske penger (hmmm hva søren heter pengene der?!?), eller er det nok med visa?
#Ariadne# Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 ikke ta med Kuna. mye billigere å veksle der nede. VIst du vil ha med deg noe valutta, ville jeg tatt med litt euro. så har dere til å kjøpe drikke på flyplassen etc før dere får vekslet. ikke noe problem å få tak i bleier, og kvaliteten er helt grei. men bleier er kjempe dyrt. dyrere enn her hjemme. så da jenta våpr brukte bleier hadde vi det med til henne. Ta hvertfall med badebleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå