trollmor & trollungene Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Må bare dele det med noen som ikke kjenner meg. Testet positivt i dag. Så nå blir lillegutt storebror i desember. Ikke helt planlagt dene gangen heller, men velkommen
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye. Så hyggelig da!=) Hvor gammel er storebror da? Går å lurer på om vi skal prøve på neste snart nå eller om vi skal vente litt. Klarer ikke bestemme meg helt. Tuppa er 3.5 måned.
trollmor & trollungene Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk takk Da er han 1.5 år når minsten ventes. Må innrømme at jeg gruer meg litt. Lillegutt hadde kolikk i 4.5 mnd og vi har hatt/har problemer med innføringen av fast føde. ( 11 mnd og fullammes fortsatt.) Men alt ordner seg!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Aaaahh gratulerer! Oensker meg gjerne to tette selv. Tulla er 9mnd naa og jeg ganske babysjuk... men vi faar vente noen mnd vi da :-) Gratulerer igjen! Saa kos!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Alt ordner seg vettu. Tror det både er fordeler å ulemper med to tette. Tror det er krevende de første årene mens de er veldig små men fordi om det kan bli litt slitsomt er det vel bare koselig tenker jeg. De får veldig glede av hverandre da!=) det er hyggelig. Jeg skal også ha to tette men tror vi venter til tuppa nærmer seg året med å lage en "ny"!(",) hehe.. Men hadde virkelig ikke gjort noe om jeg hadde blitt gravid nå. Det er sååå koselig med liten en i magen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer! Er nok fordeler og ulemper med to tette. Sitter her med graviditetssymptomer og har tatt to tester med skyggestreker. Har ikke fått igjen mens etter fødsel i august, og baby står ikke på planen enda. Kan bli ei slitsom tid med to tette, men de har jo godt selskap i hverandre etterhvert som de vokser opp! Augustmamma
SuperGlad Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 gratulerer så mye :-) har to tette selv, 16 mnd mellom. Det er helt supert! de har stor glede av hverandre selv om minstn kun er 7,5 mnd å storjenta vår er 2 år. Dere har en fin tid i møte :-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Masssse gratulere også her inne =0). Har 2 tette er fantastisk =0). Kunne tenkt meg enda en snart =0). Masssse lykke til nyte magen. Tiden flyr så raskt når nr 2 er i magen.
mizz25 Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Grattis =) har 1,5 år mellom mine å,å glad de første 3 mnd e over snart ;-)
Lillemarit Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Joda her i huset kommer det også to vganske så tett. Er i uke 6 nå og når denne kommer er nr 1 bare 1 år og 3mnd. Men det var slik vi ville ha det. Greit å få lekekompis me en gang...
maria isabell Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 gratulerer:) to tette er koselig:) vart gravid da gullet var 10 mnd (vi hadde prøvd siden hun var 3mnd) har tøffe svangerskap og lille jenta strevde med kolikk og eg strevde med å gå etter fødselen ( får store barn) så trur de første mnd blir tøffe,men vi ordner det:) er veldig glad for dette,tenk hvor gøy det blir for ungene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå