Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Mennen min fortalte at han hadde møtt på hun dere venninna mi Rigmor eller hva det var hun het. Hun som har sommerbaby. Ke? Ja mammaen til ...bop... Rigmor? Hun heter da ikke det. Ånei, ja, noe sånt da. Nei ikke noe sånt i det heletatt, hun heter .... Åja. Så historien om møtet og, "Hva var det hun het igjen? Jofrid?" Herregud..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 ja, det var nesten nært nok:) (men det er nå litt spesielt å tro at far i huset er meksikansk, han ser ikke videre latinamerikansk eller indiansk ut...) Mannen din snakker mer utpreget dialekt enn deg, hvordan kan det ha seg?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Han er fra bøgda vøtt. Jeg er da tross alt i fra selve O'store ørsta - som i sentrum lizzm. Og så har ikke jeg bodd der siden jeg var 15, så min dialekt er påvirket av mange andre rariteter. Sjønte du hva han sa? De fleste gjør ikke det.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Joda, men jeg måtte konsentrere meg litt:)
Dronningen! Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Kanskje du burde ha pratet med han under krangletreffet vårt FletteMette? Da skjønte vi jo faktisk alt!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jammen godt jeg ikke prata med ham også den kvelden. Ille nok med alt jeg sa til dama hans, haha:)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Fordelen flettemette er at angsten er så stor over hva jeg faktisk delte med deg (Og alle andre som satt innenfor 10meters rekkevidde) at jeg så godt som ikke husker hva du sa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå