Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 igår fikk jeg brev at mini har ikke fått plass i barnehagen. han er 17 mn. fikk fødsel penger til november 07. og han fikk ikke palss i barnehagen og måtte jeg ta ekstra perm uten lønn .så sitter jeg uten lønn 6 mn og siden mini har ikke fått plass i barnehagen igjen tenkte jeg å si opp jobben min og søke dagpenger. har 62% fast jobb. lurer på om har jeg krav på dagpenger eller??
Gothminister Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 KOmmer ann på hvor mye du har tjent,ikke stillingsprosenten din.. Og sier du opp jobben din,så får du 8 ukers karantene.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Har ikke villa sagt opp jobben men tatt mer perm uten lønn. men du må ta en prat med nav for å høre rettighetene dine. Du har jo også krav på kontantstøtte.
LivetErEnLek Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 For å å ha krav på dagpenger, må du har banrepass. Ellers regens du ikke som tilgjengelig på arbeidsmarkedet, naturlig nok. For å få dagpenger MÅ du være arbeidsøkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå