Gå til innhold

Ville dere latt barnet deres bli avbildet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sammen med pappaen sin (med fullt navn) i en bok som skal selges over hele landet? Jeg er litt usikker... Blir en veldig koselig og fin bok, tror jeg, og jeg skjønner hvorfor de vil ha med bilde av dem to sammen. Men er det litt utrygt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Men pappaen er politi og da er det litt spesielt.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener for jeg er like skeptisk som deg til slike ting. Men det spørs litt på hva slags bok det er og hvem som kommer til å kjøpe den. Hadde det vært et ukeblad, så nei - men en fagbok f.eks kan det hende jeg ville stillt meg annerledes til det.

Men som sagt, jeg er litt "nevrotisk" selv ang. sånne ting.

Skrevet

HI her.

Ja, politi, det er kanskje litt spesielt. Det er ikke noe kontroversielt over dette. Men tenker likevel.

Skrevet

Hehe, det er ikke Se&Hør, liksom. Det er en slags oppskriftbok som selges til inntekt for et veldedig formål. Så den er absolutt mere kommersiell enn en fagbok. Hmm....

(HI)

Skrevet

Ja :-)

Skrevet

Ja, jeg tror det, til en sånn bok. Men er som regel skeptisk til sånt.. Litt hønemor :P

Skrevet

Bilde, ja. Fullt navn, nei.

Hvorfor må de ha hele navnet?

Holder det kanskje at de kun har hele navnet på pappaen?

Tror ikke egentlig at det er utrygt, men forstår godt at du er skeptisk.

Skrevet

Jeg ville helt klart gjort det så kos =0) og så artig minne for ungen når den blir eldre.

Skrevet

Det er jo litt kos da. Ett minne for livet. Skjønner at du er skeptisk, men tror det er helt trygt. =o)

Skrevet

(HI:) Tusen takk for gode innlegg! :-) Dere har hjulpet meg nærmere en avgjørelse.

Ha en nydelig dag sammen med gullene deres!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...