Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Du må ikke bry deg om det mange sier her inne. Noen er bare ute etter å lage kvalm.. jeg har selv blitt utsatt for sånne ting her inne, og vi er garantert ikke alene.. Noen ganger går folk til og med løs på deg med nick.. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men trikset er å ikke la det gå inn på deg.. Det er DU som har ditt på det tørre, så lenge ikke du går hen å gjør den samme feilen.. Det er desverre sånn at det finnes mennesker som ikke helt skjønner at det skjuler seg et menneske bak hvert nick.. Stå på du.. Jeg er sikker på at du er en fantastisk mamma.. Og NYT ferien.. Det har du fortjent.. Klem klem..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hehe, skrev nettopp et lignende innlegg Signerer denne uten tvil
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Signerer denne jeg og... Synes litt synd på deg Lille`mor*Vannmann mamma* nå, dette tok litt av. Jeg svarte deg på tråden din, vet ikke om du husker svaret mitt. Synes virkelig det kom mange frekke kommentarer, skjønner det er lite hyggelig å lese dette. Du må virkelig ikke bry deg om dette. Gjør det du føler er riktig. Jeg synes folk kan komme med sine meninger men å svare frekkt å kalle deg ting, lage seg et "eget" bilde av deg det er uakseptabelt. Skjønner ikke at de ikke får dårlig samvittighet av å svare folk slikt, så klart blir man jo litt lei seg av å lese slikt. Det hadde jeg blitt. Men man bør virkelig ikke ta alt så seriøst her inne!
mathildas_mamma Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Sier meg enig med de over her! Kos dere masse på ferie
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Spørs om ungen koser seg så masse da. Men nei, jeg glemte visst at det ikke er det viktige her! Fysj!
mathildas_mamma Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 En baby på 6 mnd har vel ikke helt begrep på verden enda. Så lenge de får mat, søvn og en goood dæsj med kos så har de det som plommen i egget. Hvertfall her hos oss
Lille`mor & lillebøll Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg lurer på om de mannfolka som jobber 3 uker på og 3 uker av eller mere på sjøen føler seg like ille som jeg gjør nå.... Er det greit for de og være vekk,men jeg kan ikke reise med god ``samvittighet`` i 10 dager? Er ikke pappaene like viktige?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 måtte bare sjekke alderen din.. og jeg ser at du ikke er gamle knætta. det forklarer jo en hel del lillemor.
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Det er en grunn til at "Morsinnstint" er et mer venlig ord enn "farsinnstink". En baby er mer avhengig av mor enn far, slik har det alltid vært i naturen. Men du er jo ikke helt som oss andre har jeg skjønt.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Signerer dette. Men men det ble jo en heftig debatt idag om ikke annet ;-). Gjør det som er rett for deg og dine, og ikke bry deg om skittkasting her :-). Tror vi er mange dårlige mødre rundt omkring om vi skal følge alle DIB-regler.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Hun er da jaggu gammel nok til å forstå at man ikke stikker fra en 6 mnd gammel baby i 10 dager.. Monkeys do..
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2008 Nå er jeg så DRITTLEI!!!! Dere forsmådde idioter som bare skal rakke ned på andre (mammaer som drar på ferie er dårlige mødre, mammaer som ikke ammer er dårlige mødre, mammaer som lar babyen sove på eget rom er dårlige mødre..... Er det mulig??).. Har dere ikke noe bedre å gjøre?? Start i det minste deres egen rakkenedpå tråd, og la MIN tråd være i fred...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 -Kynisk -Egoistisk -Korttenkt -Tåpelig Og ellers sier jeg meg enig med ludderet i alle kommentarene hennes i alle trådene vedr. dette temaet.
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Her er det snakk om en mor som skal svikte ungen sin ganske grovt, og da kan du dessverre ikke stoppe folk å si sin mening om det! Send en pm til henne da hvis du vil trøste det stakkars neket uten innblanding!
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. mai 2008 The most famous Ludder, det overrasker meg at du er like gammel som meg.. Jeg nekter deg ikke å ha dine egne meninger (vi lever i et fritt land), men du kan da ha nok respekt til å ytre dem på en menneskelig måte.. Hvordan hadde du reagert om noen hadde gått så grovt til angrep på dine evner som mor? Ja, jeg mener det er respektløst.. Og dere anonyme.. Når dere kan synke så lavt at dere kommer med disse kommentarene, da syns jeg at dere kan gi dere til kjenne.. Ærlig talt..
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Menneskelig ja. For det er så menneskelig å stikke av fra en så liten baby uten å bry deg om konsekvensene! Det er så langt fra menneskelig det går an å komme!
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2008 Nå snakket jeg om deg da, og DIN menneskelighet... Kanskje en god idè å rydde i sitt eget skap, før man går løs på andres??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Unnskyld meg Ludderet, men jeg har lagt merke til at du til stadighet er her inne og krangler og kritiserer. Hva gjør babyen din på mens du sitter her å rakker ned på andre?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Den ligger nok slengt i en krok med gulp og bæsj overalt.
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #23 Skrevet 6. mai 2008 Nå sover han :-) God og trøtt etter masse mat og et godt bad :-) Din da?
The most famous Ludder Skrevet 6. mai 2008 #24 Skrevet 6. mai 2008 Ja, hvis jeg hadde hatt noe å rydde så... Men jeg hadde aldri behandlet barnet mitt på den måten, heldigvis for gullet :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #25 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er bare inne om kvelden når han har lagt seg. Men jeg ser at du har vært aktiv flere ganger om dagen, bare derfor jeg lurte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå