Gå til innhold

Om innlegget til Lille`mor*Vannmann mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes mange av dere er fryktelig dømmende... Synes synd i henne som la ut innlegget om å dra til Spania! Det er ikke rart at så mange velger å signere som anonym når man får så øra flagrer uansett hva man skriver. Når et barn er 6-7 mnd gammelt har det vel ikke sånn kjempeutbytte av å være med til Spania??? Hadde skjønt det hvis barnet hadde vært litt gamlere... Personlig hadde jeg ikke kommet til å vært borte så lenge fra snuppa, men det må jo ærlig talt folk få bestemme selv!!

Er så mange som klager på at flere signerer som anonym, og med tanke på hvor frekke noen av dere er, er det jaggu meg ikke rart! Lille`mor*Vannmann mamma* er sikkert en kjempegod mamma, og fortjener ikke å bli rakket sånn ned på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter ikke gamlere, men eldre

Skrevet

takk:=)

Hadde aldri trodd jeg kom til og få så mye pes for et enkelt spørsmål...

men,men det vitner vel til at jeg ikke burde bruke for mye tid her inne....

(selvom jeg ikke bruker så mye tid her inne fra før av)

:=(

Skrevet

Man trenger ikke være enig med Lille`mor*Vannmann mamma*, men det er ikke greit å være ufin. Likevel må man jo regne med at andre vil reagere og påpeke at de ikke ville gjort dette uten å ta seg nær av det.

Når det er sagt er jeg enig at en baby på 6-7 mnd ikke har noe utbytte av å dra til Syden. Poenget er vel snarere at en så liten baby hvor mor er den "trygge havn" kanskje ikke bør være uten mor så lenge? Jeg har en datter som straks er 7 mnd. Hun bruker meg som referanse til alt hun opplever, hun sjekker med mitt ansiktsuttrykk om andre folk er OK. Hun sjekker hvor jeg er når hun ligger på gulvet og ingen kan trøste henne slik jeg kan enda. Jeg kunne ikke reist fra henne nå. Det hadde kanskje vært bedre å reise fra henne på et tidligere stadium. Det må være lov til å si dette uten at HI skal ta seg nær av det. Men, ja.. mange av innleggene var på kanten. Vi kan jo oppføre oss OK med hverandre!!

Skrevet

So what??? Mulig du er lite intelligent, men tror nok folk flest skjønner hva jeg mener :) Trenger vel ikke ha toppkarakter i norsk for å skrive et innlegg :)

Skrevet

Kanskje bruke mer tid på den stakkars lille jenten din...?

Du klarer jo ikke svare for deg heller. Mange som spurte deg spørsmål (seriøse) og ga deg råd (om å utsette, korte ned turen osv), men det nekter du jo å høre på. Det blir for dumt!

Skrevet

jeg er ikke enig med henne, hadde aldri greid det. Men folk må gjøre hva de vil, ikke mitt barn og ikke min samvittighet! jeg hadde IKKE greid det, men det er MEG.

så jeg må si meg veldig enig i det betty74 skriver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...