Lille Jumbo Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 kan en få det dekt av trygdeetaten? Eller noen mulighet for å få det?
Lille Jumbo Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Hvilken kriterier legger de til grunn for å få det da? Vet du det? Kommer kanskje ann på hva en skal behandles for da men....
Monajenten Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Ja det kommer nok veldig an på hva du skal operere. Jeg har operert magen, og "kan" bare med det.
Lille Jumbo Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Ok.For å ta litt om meg da: Jeg sliter sånn med migrene men legen min er ikke så imøtekommen. Fikk diagnosen migrene da jeg var 17 år etter at jeg har regelmessig hatt hodepine siden jeg var 8 år. Klarte å leve med dette så lenge jeg hadde bare meg selv å tenke på. Etter at jeg stiftet familie (har 2 barn) og er i full jobb har jeg opp til 5 annfall i uken. Men legen min gir meg bare medisiner for smertene og ikke noe mere behandling utover det. dette har ført til at jeg ikke klare å yte maksimalt på jobb,stille opp for barna mine og ha noe liv utenfor huset. Dette har igjen ført til at jeg sliter med depresjoner og angst...... Så nå har jeg fårr fortalt at i Ålesund på Mdi3 har de en migreneklinikk!! og den er privat...
Guttemamma75 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil anbefale deg å gå til legen og be om henvisning til nevrolog - det er de som kan noe om dette.. Det er maaange migrenemedisiner å prøve ut - synes det er rart at legen ikke har prøvd noen på deg????? Uansett,si at du vil ha henvisning til nevrolog.. Mulig det er noe ventetid men det er uansett plassen å starte.. Tror neppe du får dekket noe av det offentlig på privat klinikk før du har utnyttet mulighetene som faktisk ligger i det offentlige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå