Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Det burde man egentlig være langt oftere. Søle oppover legga og busker i håret og sånn. En hel åker under negla på den handa som var nederst da man datt. Møkkrenner mellom tærne når man (nederlag?) går i dusjen. Jeg hadde en gang en kjæreste hvis mor skrøt av at han som liten kunne sendes ut i hvit dress og hvite vanter og ikke skitne seg til, jeg ser klart nå hvorfor det ikke ble oss. Møkk er sunt, søle gjør glad.
Cat.68 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hehehe, Hærlig!!!. jeg er av den typen som selv kan finne på å hoppe mest i sølepyttene til ungenes store begeistring. ))
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 HAHAHA...ingenting er som menn miljøskadd av mødrene sine......
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke deilig å være grisemøkkete under føttene fordi man har måttet gå barbeint en hel dag grunnet nosåinnihelvete skognag=(
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Møkk er greit - så lenge man har visshet om at man kan vaske det av seg senere. Møkk uten vaskeutsikter er ikke gøy. Og så finnes det bra møkk og ikke bra møkk. Søle, jord sand osv. er bra møkk. Ingrodd svette og fett hår er ekkel møkk. Har du foresten noengang (ja, etter at du ble "voksen" da) gått bananas og hoppet i dype sølepytter? Det er undervurdert.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Det er steinkult, og gjøres altfor sjelden, særlig sånn hoppe-opp-og-ned-mange-ganger. Egentlig burde man få fri en time fra jobb for å hoppe i sølepytter hvis man kunne påvise med videobilder at pytten var minst leggdyp - alt annet er for pingler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå